Pagina's

dinsdag 30 april 2013

Queensday!

Ik had er zoveel zin in en eindelijk is het zover! Koninginnendag, koningsdag, koningendag of kroningsdag? Geen idee maar het wordt een leuke dag! Net even vlaggetjes op mijn wangen gemaakt en zometeen met een vriendin het dorp in. Ook even de balkonscène gezien daarnet, dat die kinderen geen last van hun armen kregen :D. Toch wel trots op ons landje. Wat gaan jullie allemaal doen? Gaat er nog iemand op een kleedje zitten? Ik verdiende daar altijd wel veel mee maar ik vind het gezelliger om lekker het dorp in te gaan met vriendinnen. Vanavond ook nog leuke feesten, maarja ik moet nog 16 worden... Wat zijn jullie plannen? Veel plezier iedereen vandaag :)  

1 opmerking:

Anoniem zei

Klinkt super leuk! Ik ben op vakantie hahaa, dus maak niks mee van koninginnedag ;)