Pagina's

maandag 29 april 2013

Fancy knowing anything about me?

Eerlijk gezegd was ik mijn inspiratie voor vandaag een beetje kwijt.. en wat doe je dan? Uhu taggen! Dus hier is een tag over mijzelf. Korte vragen & korte antwoorden! Ik heb deze tag van een engelse site, dus de vragen zijn engels maar ik zal ze beantwoorden in het nederlands! Bij deze tag ik jullie allemaal, omdat ik het leuk vind om dit ook over anderen te lezen! Maar ik vind het ook wel leuk om tags in te vullen, zo komen jullie een beetje beter te weten wie ik ben. Duss, lezen jullie mee?




 
1. Full name

Maike          
 2. Age

15           
 3. 3 Fears

Spinnen, horrorfilms en insecten enzo.            
 4. 3 things I love

Familie, vrienden, vriendje. (eigenlijk nog veel meer, maar ik mag er maar drie noemen..)
 5. 4 turns on

Mensen die lief voor je zijn, mensen die altijd voor je klaar staan en mensen met een mooie lach.
 6. 4 turns off

Mensen die roken, mensen die arrogant zijn en mensen die zichzelf heel hoog vinden.
 7. My best friend

Leonie :)           
 8. best first date

Ik heb dus nog nooit echt een date gehad, maar hoeft ook niet persé voor mij. Ik chill liever gewoon en gewoon praten enzo, stuk gezelliger!          
 9. how tall am I?

1.72 als ik het goed heb.
10. what do I miss? 

Ik mis de zomer...
13. what time were I born?

Volgens mij ergens 4 uur 's middags!           
14. favorite colour      

Rozeeeee. Maar dat is vooral als het mooi weer is, dan vind ik het leuk om felle kleuren te dragen. Mijn kamer is wel een beetje roze (met zwart wit!)
                              
15. Do I have a crush?

Japp, me vriend Marijn! Sinds 19 april is hij me lieve vriendje :)
 16. favorite quote

'If you don't dream big, there's no use of dreaming. If you don't have faith, there's nothing worth believing' - Justin Bieber           
18. favorite place

Bij me paardjes.
19. favorite food

Patattttt ! <3            
20. Do I use sarcasm?

Ja, soms een beetje te vaak. Maar het rare is, dat ik mensen die vaak sarcastisch zijn heel erg irritant vind.
21. What am I listening to right now?

Down to earth - Justin Bieber           
22. first thing I notice in a new person

Eigenlijk geen idee, als het een jongen is zijn lach, als het een meisje is gewoon of je goed met haar kan praten denk ik.            
22. shoe size

38/39           
23. eye colour

Grijs blauw achtig.            
24. hair colour

Donkerblond !
25. favorite style of clothing

Beetje vintage old school richting. Sommige hipster dingen vind ik ook wel gaaf :)         
26. ever done a prank call?

Jaa, gingen we random nummers bellen.
               
27. favorite movie

Last song met Miley Cyrus, kan iedere keer opnieuw huilen door die film.           
28. favorite song

Op dit moment Mirrors - Justin Timberlake
29. favorite band

All Time Low.
 30. How I feel right now

Happyyyyyy.            
31. Someone I love

Marijn           
 32. My current relationship status

Bezet ! <3           
33. My relationship with my parents

Wel goed.             

34. Favourite holiday

Vorig jaar Turkije!           
 35. Tattoos and piercing i have

Tellen oorbellen mee als piercing? Dan heb ik er 4.
36. Tattoos and piercing i want

Een navelpiercing, en een tattoo maar dan een klein woordje met een diepe betekenis.           
          
37. Do I and my last ex hate each other?

Nee, gelukkig niet we zijn gewoon vrienden.           
 38. Do I ever get “good morning” or “good night ” texts?

Jap! Daar ben ik altijd erg blij mee :)           
39. Have I ever kissed the last person you texted?

Jaaa.            
40. When did I last hold hands?

Daarnet :)        
 41. How long does it take me to get ready in the morning?

Alles bij elkaar een uurtje denk ik.            
 42. Where am I right now?

In me kamer, op me bed met me laptopje op mijn schoot.           
43. If I were drunk &amp; can’t stand, who’s taking care of me?

Nog nooit dronken geweest.           
44. Do I like my music loud or at a reasonable level?

LOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD.            
45. Do I live with my Mom and Dad?

Jap!
46. Am I excited for anything?

Jaa voor morgen, koninginnendag! Of koningsdag? Koningendag?          
47. Do I have someone of the opposite sex I can tell everything to?

Jaa een goede vriend van mij, Ryan. En me vriend kan ik ook echt alles vertellen.          
                              48. When was the last time I hugged someone?

Vandaag.            
49. What if the last person I kissed was kissing someone else right in front of me?

Op dat moment zou ik misschien diegene slaan, maar daarna nooit meer tegen praten.            
 50.  Is there anyone I trust even though I should not?

Jap.
51. What is something I disliked about today?

Hmmm eigenlijk niks, vandaag was helemaal top!     
 52. If I could meet anyone on this earth, who would it be?

Justin!
53. What do I think about most?

Hmmm van alles eigenlijk.            
54. What’s my strangest talent?

Heb ik eigenlijk niet )=            
55. Do I have any strange phobias?

Nee, heb wel beetje claustrofobie. Of hoe je dat ook schrijft ;D
 
56. Do I prefer to be behind the camera or in front of it?

Achter de camara denk ik, als ik leuke foto's maak met vriendinnen vind ik het niet erg maar ik hou niet zo van als mensen foto's van mij gaan maken.          
57. What was the last lie I told?

Ik lieg eigenlijk niet zo vaak.
 58. Do I perfer talking on the phone or video chatting online?

Ik denk bellen, dat vind ik gewoon veel gezelliger.            
 59. Do I believe in ghosts? How about aliens?

Nee.
60. Do I believe in magic?

Nee. 
 61. What was the last book I've read?

Just getting started van Justin Bieber.
  62. Do I have any nicknames?

Maike / Maikie  
63. What was the worst injury I've ever had?

Me pols gebroken.            

64. Do I spend money or save it?

Geef een beetje te veel uit de laatste tijd...           
 65. Is there anything pink in 10 feets from me?

Jaa me shirtje en me muur en me deken en me toilettas en me ipod hoesje en me nagels.            
66. Favourite animal?

Paard!
       67. What’s a song that always makes me happy when I hear it?

Love me - Justin Bieber           
 68. How can you win my heart?

Romantisch zijn, maar ook gewoon lol met me kunnen hebben.            
69. What is my favorite word?

Loser.            
                   
70. What is my current desktop picture?

Een foto van mij en mijn paard aan het springen.                     
          
71. Are you underweight?

Jaa altijd al geweest, maar ik ben wel gewoon normaal.

72. What concerts have you been to?

Alleen Justin Bieber, de rest alleen maar festivals.
   
          
 Zooo, hier heb ik even een uur over gedaan. Wel altijd leuk om in te vullen! Iedereen veel plezier morgen met koninginnendag :).

Geen opmerkingen: