Pagina's

vrijdag 26 april 2013

Mijn vakantie planning!

En finallyyyy, het is eindelijk vakantie! Genoeg tijd om te bloggen, af te spreken met vrienden en leuke dingen te doen. Maar school moet natuurlijk ook nog wat aan gedaan worden, een hele hoop zelfs... Maar daardoor laat ik mijn vakantie niet verpesten! Heb ook nog eens geluk met twee weken vakantie in plaats van maar één :). Benieuwd wat ik deze vakantie ga doen? Lees mee!

 

Zoals ik al zei genoeg te doen dus deze vakantie! Als eerst een super druk weekend.. morgenochtend bij de voedbalwedstrijd van mijn vriend kijken en 's middags naar vrienden. Zondags naar familie en maandag naar het dorp met een vriendin om leuke oranje dingen te kopen voor dinsdag! Koninginnendag, of is het nu koningendag? Woensdag lekker niks doen en donderdag oppassen. Vrijdag aan school de hele dag.. en die week daarna gelukkig nog niet veel gepland! Meestal denk ik dat ik genoeg tijd heb, maar dat blijkt toch niet. In de tweede week ook nog met mijn moeder en mijn zusje naar Almere om te shoppen! Omdat Almere maar één week vakantie heeft, kunnen we dus ook nog even naar de Primark zonder suuuper veel drukte. Ik ben nog nooit in de Primark geweest, maar ik hoor er heel veel over dus wil ik er graag heen! Ik moet ook nog nieuwe zomerkleren natuurlijk, een goede reden om helemaal los te gaan :). Wat gaan jullie doen in de vakantie?
 
 


2 opmerkingen:

Charlotte zei

Hee! leuk dat je zoveel gaat doen! De Primark is super, ik ga ook nog deze vakantie, maar dan in Rotterdam.
Ik wilde ook nog even zeggen; je hebt nog steeds het plaatje van mijn giveaway in je sidebar staan; maar die is al verlopen:)
Liefs,x

Sophie zei

je hebt echt een leuke blog!
ik volg je nu, wil je terug volgen?

xx Sophie
www.fashiondreamsforever.blogspot.nl