Pagina's

woensdag 24 april 2013

Personal/ my fashion album! (Part One)

Ruim een half jaar ben ik nu bezig aan mijn fashionalbum, en ik kan er niet mee stoppen! Het is een map met overal geplakte kleren die ik leuk vind en graag wil hebben! Helaas kan ik ze niet allemaal krijgen, want ja dat kost toch net even iets te veel geld. Vandaag wil ik jullie mijn fashion album pagina voor pagina laten zien! Het wordt wel een lange post, dus be prepared. Omdat hij zo dik is, doe ik het in twee delen! Dus hier het eerste deel. Kijken jullie mee?

 


Sorry voor de wat mindere kwaliteit foto's, maar zoveel foto's kon ik niet meer op mijn mobiel kwijt dus moest het wel met de webcam! :(
 
Page number 01!
 
 
Op deze pagina is vooral de stijl old school en vintage een beetje terug te vinden! Maar bijvoorbeeld ook een grofgebreide legging van de H&M! In het midden vind je ook een soort badpak, de gele, maar ik vind dit zo'n leuke vorm!
 
Page number 02!
 
Op deze pagina vooral de bloemenprint! Zelf vind ik dat op dit moment iets minder, maar ik heb het wel leuk gevonden. Vooral de drie armbanden met luck love peace vind ik super! En de zonnebril met de snor er aan vond ik gewoon leuk om er tussen te plakken ;)
 
Page number 03!
SHOE TASTIC!
 
 
 
De naam zegt het al, shoe tastic! Een pagina vol met sleehakken, geweldig dus. In de zomer ben ik helemaal weg van sleehakken! In de winter loop ik iets minder op hakken en pak ik sneller mijn gympen of laarsjes. Op deze pagina vind ik de sleehakken met bloemen van next het leukst, ik weet niet of jullie deze goed kunnen zien.. (nogmaals sorry voor de slechte fotokwaliteit!). De sleehak van next staat helemaal links op de pagina en dan de tweede van onder!
 
Page number 04!
 
 
 
Op deze pagina staat één model, met een beetje de 90's stijl. Wat ik ook nog steeds super leuk vind! Vooral de strik in haar haar vind ik echt tof staan, maar de streepjes patronen bij elkaar vind ik minder gecombineerd, zo lijkt ze net een camouflage! Het tasje vind ik dan weer wel super schattig, het is een watermeloen :)
 
Page number 05!
 
 
 
Dit is allemaal een beetje gemixt, niet een bepaalde stijl dus. De zonnebril op deze pagina vind ik echt super vet, ik ben helemaal weg van dit soort brillen of gouden pilotenbrillen! Ook vind ik de gele tas leuk, mooie kleur voor in de zomer en lekker opvallend natuurlijk.
 
Page number 06!
 
 
 
En weer één model, dit keer omdat ik haar shirt zo leuk vond!
 
Page number 07!
 
 
 
Hier vind ik de dr. martens met de bloemen echt super stoer! Maar ook het jurkje met de aardbeitjes van de primark! Die is ook leuk omdat hij maar EUR 5,70 is bij de primark!
 
Page number 08!
 

 
 
Weer één model, deze heb ik gekozen omdat ik haar ogen zo mooi vond! Maar ook haar oorbellen vond ik heel apart, en daarom leuk!
 
Page number 09!
 
 
 
En wéér een model, deze omdat ik haar ketting heel erg leuk en bijzonder vond. Dat had ik nog nooit eerder gezien, dus die moest ik er wel even bij plakken :)
 
 
 
 
Page number 10!
 

Twee modellen dit keer! Deze vond ik leuk omdat ze een soort festivals outfit aanhadden, maar ook weer net niet. Twee hele aparte setjes, en daar hou ik wel van.
 
Page number 11!
 
Weer een model, omdat ik haar broekje zo leuk vond!
 
Page number 12!
 

Twee modellen, ik vond hun shorts zo leuk en zo een wil ik zelf ook heel erg graag. Ook vind ik hun boven kleren en schoenen heel erg leuk gecombineerd en zo krijg je een stoere indruk van hun!
 
En volgende keer gaan we weer verder bij page number 13!
 
Wat vinden jullie?
 
 


Geen opmerkingen: