Pagina's

maandag 22 april 2013

Review Bruno Banani Magic Woman

Van de Bruno Banani zijn nu al vijf parfums uitgebracht: Woman, Pure Woman, Magic Woman, Made for Woman en Dangerous Woman. Allemaal parfums die in een gekanteld of gekronkeld flesje zitten. Super leuk en origineel natuurlijk! Want ik vind het uiterlijk ook belangrijk bij parfum, daar stap je natuurlijk op af! Allemaal heb ik ze geroken in de winkel, en ik vind ze allemaal erg lekker ruiken! Misschien is Magic Woman niet de nieuwste, maar persoonlijk is het mijn favoriet. Het paarse flesje met heupen is een bloemige geur die ik nog altijd met veel plezier op en ik blijf me verrassen over de geur. Ik heb hem al een tijdje, maar ik wilde er toch nog een keer een review over doen omdat ik het echt een goede parfum vind!









Magic Woman is een van de vele verleidelijke geuren 'die voor de meeste mannen onweerstaanbaar zijn'. De bloemige, fruitige en natuurlijke geur brengt voor mij wat vrolijkheid erbij, alsof er een fruit- en bloemenregen over me heen valt. Ook is het een originele geur, die ik eigenlijk niet eerder heb geroken, of in ieder geval er lijkt geen andere parfum op. En dat is natuurlijk ook belangrijk! Ik heb hem in de uitverkoop gekocht, dus hij was ook helemaal niet duur! (gekocht voor 15 euro).

Topnoten: meloen, passievrucht, rode bessen
Hartnoten: rosé champagne, lelies, wilde aardbeien
Basisnoten: sandelhout, muskus

Vooral de meloen en passievrucht ruik ik sterk in de geur, maar de rosé champagne is ook iets wat ik goed ruik. De rode bessen zijn niet heel krachtig, maar wel duidelijk aanwezig. Door de lelies word het parfum lekker bloemig. Alles bij elkaar ruikt het lekker zoet, maar niet te overdreven.

Helaas blijft deze parfum niet de hele dag sterk hangen, als je 3x per dag een spraytje opdoet, ruik je er de hele dag goed naar. Als je het niet erbij doet, is de geur in de avond heel lichtjes. Volgens mij is dit geen probleem als ik het vergelijk met de prijzen. Je kan natuurlijk wel een parfum van EUR 100 kopen, maar daar kan je hier drie van kopen :). Als je hem net hebt opgesprayd ruik je hem erg sterk, maar dat wordt later een beetje minder. Dit vind ik eigenlijk heel erg fijn, omdat ik niet van al te sterke parfum houd!

Eau de toilette
Bruno Banani Magic Woman 20 ml €16,93
Bruno Banani Magic Woman 30 ml €23,34
Bruno Banani Magic Woman 50 ml €34,98
Zoals je ziet is het dus helemaal niet duur!

Aanrader wanneer: je een niet al te duur luchtje wilt hebben die fruitig en bloemig ruikt, en/of een leuke flacon erbij. Afrader als: je een sterk parfum wilt die een hele dag goed blijft hangen.

Ben jij al bekend met de Bruno Banani parfums, en wat vinden jullie ervan?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lijkt me echt een heel lekker parfum! Mooie foto's ook :)

Life Good Try This zei

Leuke post!

Willen jullie allemaal ook even kijken op lifegoodtrythis.blogspot.com en een reactie achterlaten? :)
Alvast heel erg bedankt!

xx