Pagina's

zaterdag 20 april 2013

REVIEW: essence studio nails XXL nail thickener

Omdat mijn nagels de laatste tijd een beetje kapot gaan, heb ik maar eens een speciale nagellak gekocht waar ik een review over wil geven! Het is de nagellak van essence; studio nails XXL nail thickener! De naam zegt het al, het is bedoeld om je nagels dikker (en natuurlijk steviger) te maken. Ik heb hem uitgeprobeerd, en ik ben er tevreden over! Lezen jullie mee?
 
 

Ik vind hem doen wat hij hoort te doen. Hij maakt je nagels dikker en de brose stukjes worden direct opgevuld. Ook geeft het een glanzend resultaat, wat er natuurlijk ook heel mooi uit ziet! Dus je hebt direct ook mooie nagels, buiten het feit dat het goed helpt. Ik weet natuurlijk niet wat deze nagellak op lange termijn doet, maar dat horen jullie nog van mij. Ik vind hem aan de buitenkant er goed uitzien, er staat op wat er op moet staan en het is meteen duidelijk waarvoor hij bedoelt is. Ook staat er op de achterkant goed uitgelegd waarvoor hij bedoeld is. Na gebruik voelen je nagels al direct wat dikker en harder aan, en je ziet het eigenlijk ook heel goed. Wat ook handig is, is dat je hem gewoon kunt gebruiken als basecoat en er andere nagellak over heen kunt doen. Dit is handig omdat je dan alsnog het effect hebt als je bijvoorbeeld de glans niet mooi vind en er een kleurtje overheen wilt doen. De nagellak droogt erg snel op, wat natuurlijk ook super fijn is. Ik heb hem bij de kruidvat gekocht voor maar EUR 1,79! Ook nog eens super goedkoop dus! Een aanrader, ik ben benieuwd of iemand van jullie hem ook al eens heeft uitgeprobeerd ! :)
 
Zoals ik al zei kan ik nu nog niet veel verder vertellen, omdat ik het echte na-effect nog niet weet! Maar dat horen jullie nog !
 
 

Geen opmerkingen: