Pagina's

vrijdag 19 april 2013

15x leuke lente/zomerjassen

Het begint eindelijk een beetje lente te worden! Het zonnetje komt steeds vaker tevoorschijn en de temperatuur loopt ook iets op. Dit betekent dat we langzaam maar zeker weer lente- en zomerkleding aan kunnen! Helaas kunnen we nog niet zonder jas de deur uit, maar daarvoor zijn hier voor jou de leukste lente-/zomerjassen op een rijtje gezet voor wat inspiratie.


 


Jack
 
Natuurlijk de leren jasjes, ze zijn er nog steeds. Eerlijk gezegd ben ik ze een beetje zat, en vind ik de kleuren niet zo leuk. Als ik uit een leren jasje kon kiezen had ik gewoon een zwarte gekozen! Ik vind ze een beetje té standaard geworden, ze zijn wel leuk hoor, maar zoveel mensen hebben ze nu al!
 
1. Cremekleurig jack van imitatlieer van Vero Moda € 34,97 2. Zwart jack van imitatieleer van Vero Moda € 34,97 3. Rode leren jack van ONLY € 39,95 4. Donkerblauw jack van kunstleer bij HEMA € 29,95
 
Jassen
 
Deze jassen vind ik wel helemaal super! Alleen nummer 3 vind ik wat jammer. Nummer 1 vind ik het leukste, gewoon omdat ze zo fashionable zijn! Het jammere is natuurlijk weer, dat heel veel mensen ze al hebben! Maarja, als je dat niks uitmaakt, dan vind ik dit soort jassen zeker een aanrader!
 
. Jack van H&M met mouwen van imitatieleer € 49,95 2. Jeans jas van ONLY € 49,95 3. Dit jack vonden wij bij Nelly.com € 37,95
 
Trenchcoat
 
De trenchcoat jassen... ik vind ze niet super. De legergroene vind ik wel heel erg leuk (niet op deze foto). Maar de rest vind ik niet echt wat, ze zien er een beetje goedkoop uit vind ik. Maar het ligt er maar net aan wat voor kleur je neemt, bijvoorbeeld bruin en kaki-groen vind ik wel super. Maar een kleurtje vind ik echt een afknapper.
 
1. Korte trenchcoat van Vero Moda € 59,95 2. Lange trenchcoat met polka dot van Vero Moda € 49,95
 
 
 
jas
 
En dan gewoon even een normale jas, in het zwart. Ze zijn makkelijk te combineren en de meeste zijn zeker niet duur, dat is wel een voordeel. Zelf hou ik van wat meer fashionable jassen, dus dit is niet echt wat voor mij. Maar als je van simpel houd is deze jas wel heel erg geschikt!
 
Zwarte jas van Vero Moda € 49,95
 
Blazer
 
En blazers kun je natuurlijk ook nog steeds als jas gebruiken, gebruik dan niet gewoon een standaard zwarte blazer maar meer wat zoals deze. In jassen ben ik echt gek op deze kleur, maar ook een beetje kaki-groen en legergroen. Het liefst dan nog met zwart leer er bij en je bent perfect als jas voor mij!
 
Blazer van Mango € 39,99
 
Jas
 
En dan deze.. ik zei toch dat ik wat met die kleur had! Deze vind ik zo leuk, vooral ook door de details op de schouders. Lekker origineel, en zo hoort dat ook vind ik! Ik hou er niet zo van om in dingen te lopen die iedereen al aan heeft. Het enige wat ik jammer vind aan deze jas is dat het net lijkt alsof de zakken binnenstebuiten zitten.
 
Jack van H&M € 34,95
 
Jas
 
Ja ik weet niet wat het is met die kleur hoor, maar ik kan er geen genoeg van krijgen! Ook al zo'n leuke jas! En met zwart erbij natuurlijk, dan is hij helemaal compleet! De touwtjes bij de zakken vind ik ook een erg leuk detail. Alleen zoals je ziet kun je er maar beter geen kort broekje onder dragen, dan lijkt het alsof je geen broek aan hebt haha.
 
Parka met contrastmouwen van Mango € 69,99
 
Jack
 
De jas met de gekke flap aan de bovenkant, ik zie ze de laatste tijd vaker en ik vind ze op zich wel leuk, het lijkt me alleen super vervelend!
 
Jack van Mango € 54,99
 
Bikerjasje
 
En deze leren jack vind ik nou wel weer leuk! Het ligt er dus maar net aan hoe standaard hij is, zoals je ziet hebben deze mouwen een soort printje wat me aantrekt! En je kunt hem overal bij combineren, ook heb je geen probleem met korte broekjes eronder!
 
Biker jasje van Mango € 69,99
 
Welke jas staat er op jouw verlanglijstje?
 
 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat jack van h&m is zo leuk!

robin sue zei

vind 't allemaal leuke jasjes!