Pagina's

maandag 24 juni 2013

Fashion/ New Spring Vans

De klassieke Vans Authentic zijn onder handen genomen met coole all-over prints.
De "Van Doren" lijn is een heel speciale collectie. Met deze lijn brengt het merk een tribute aan het allereerste begin van Vans.
Experimenteren met patronen en kleuren is wat het merk altijd al deed. Je kon zelfs je eigen stofjes mee naar de winkel brengen om er sneakers van te laten maken!
De Authentics van de "Van Doren" collectie zijn ook dit seizoen weer lekker kleurrijk en opvallend. Geïnspireerd door de gezellige zomermaanden en de skatescene zijn deze toffe patronen ontwikkeld.  
Vrolijk, stoer en een tikkeltje retro. Wat vinden jullie van deze beauty's?
 
 

 
 

Deze vans heeft een vriendin van mij, ik vind ze super vet maar ze zijn wel erg moeilijk te combineren.
 
 
Hoe cute zijn deze?
 
 
Super gaaf die bloemetjes, leuk te combineren met een spijkershort voor in de zomer.
 

Deze zijn origineel toch? Ik zag ze op internet en ik had ze nog nooit gezien! Ik vind het altijd wel belangrijk om met originele schoenen te lopen. Ik vind de voorste schoen het mooiste.


Welke vinden jullie het leukst?

XOXO Maike
 

1 opmerking:

Anoniem zei

Die watermeloen vans vind ik super gaaf!