Pagina's

dinsdag 25 juni 2013

TREND: De bootschoentjes

Ik spot ze onlangs erg veel, die super hippe en schattige bootschoentjes. Je hebt ze in allerlei kleuren, vormen en nog veel meer. Mijn vriendin heeft pas een paar gekocht, en ik ben er helemaal weg van! Jammer dat ik nog niet de perfecte ben tegengekomen, maar zodra dat gebeurt sla ik ze in. Vinden jullie ze ook zo leuk? Ik heb hier een aantal voorbeelden op een rijtje gezet zodat jullie een beetje een beeld er bij krijgen, en ze misschien ook wel super leuk gaan vinden.
 
 

 
 
Bij deze schoentjes krijg ik een beetje dat zeemans idee, super leuk natuurlijk! Verkrijgbaar bij www.zeilkleding.nl.
 
 
Deze zijn van het zelfde merk, sperry. Verkrijgbaar bij www.bootschoenen.eu .
 
 
De bootschoenen van Vans vind ik allemaal ook erg leuk, verkrijgbaar op www.vans.com natuurlijk!
 
 
Deze zijn ook van vans, wat simpeler maar nog steeds erg leuk.
 
 
Deze zijn van Sperry, en zijn ook wat simpel maar dat is ook wel weer handig om te kunnen combineren.
 
 
Ik hoop dat er voor jullie een aantal leuke tussenzitten! Ik kijk uit naar reacties :)
 
 
XOXO Maike
 

1 opmerking:

Anoniem zei

ik vind die van Vans erg leuk!