Pagina's

maandag 1 juli 2013

Hello July!

En het is alweer Juli dudes! Het gaat zo snel, gelukkig nu eindelijk wel zomervakantie want daar was ik echt aan toe. Maar het is nog niet echt zomer, gelukkig is het vandaag al wat beter weer en gister ook maar het echte zonnetje moet nog wel even komen. Gelukkig ga ik deze zomervakantie lekker naar Turkije op vakantie, can't wait! Juni was een lastige maand, vooral met school. De laatste tentamenweek, die ik jammer genoeg verpest heb waardoor ik moet blijven zitten. Dus ik heb bijna geen leuke dingen gedaan ):


Wel heb ik mijn sweet sixteen gehad en super veel leuke cadeautjes gekregen natuurlijk :D. Zoals de parfum van David Beckham, waar ik nu helemaal verslaafd aan ben. Niet veel bijzonders beleefd in Juni dus. Juli wordt wel een super maand! Wel veel werken, maar ook super veel leuke dingen doen. Aankomende donderdag ga ik bijvoorbeeld met mijn vriend een dagje naar Den Haag en Scheveningen! Daar zal ik nog een post over doen, want ik ga natuurlijk wel zomer inkopen doen. Hoe was jullie Juni? En wat zijn jullie van plan in Juli?

xoxo Maike

Geen opmerkingen: