Pagina's

dinsdag 2 juli 2013

Fashion/ H&M Summer Collection Faves

Omdat ik aankomende donderdag met mijn vriend naar Den Haag ga, heb ik natuurlijk al even rond gekeken op sites waar ze leuke kleren, en natuurlijk leuke uitverkoopjes hebben. Die kwam ik genoeg tegen op H&M! Zoals jullie misschien al wel weten, ben ik wat meer van de festival kleren, en wat meer naar de stoere kant. Bij H&M ben ik daarvan zoveel leuke dingen tegen gekomen dat ik dacht, daar doe ik een post over. Dus, kijken jullie mee naar mijn faves?

 

 
 
Deze stoere singlet viel me al direct op, door de witte blokletters heb je een simpel maar leuk shirtje. Ook is het leuk dat hij aan de bovenkant en onderkant een beetje doorschijnt, waardoor hij in de zomervakantie super leuk is natuurlijk.
 
Omschrijving:
Een tanktop van mesh met een gaatjesdessin. De top heeft een tekstprint voor en een iets langer achterpand. Licht afgerond aan de onderkant.
 
Tanktop met tekstprint 12,95
 
 
Ik vind zulke hoge shorts zo vet! Ze staan super stoer, en je kunt echt je eigen stijl er mee maken. Het enige minpuntje aan deze short vind ik dat er trill it aan de achterkant staat.
 
Omschrijving:
Een korte short van elastisch twill met forse slijtagedetails en een gerafelde rand onder aan de pijpen. De short heeft steekzakken, achterzakken met een tekstprint en een hoge taille.
 
Korte short 24,95
 
 
 
Een simpel, maar leuk shirtje. Het kan bijvoorbeeld leuk in een spijker short met hoge taille en een gouden schakel ketting erbij. Het is misschien een wat simpel shirt, maar je kunt er hele leuke combi's mee maken.
 
Omschrijving:
Een oversized top van zacht tricot dat mooi valt. De top heeft korte mouwen.
 
Oversized top 7,95
 
 
Dit stoere shirt wordt afgemaakt door de studs op de schouders, en door de diep ingesneden armgaten kun je er bijvoorbeeld een leuke kleur band onder doen in plaats van een hemd.
 
Omschrijving:
Een singlet van tricot met een tekstmotief voor (in donkergrijs met studs op de schouders). Het model heeft diep uitgesneden armsgaten met een onafgewerkte rand.
 
Singlet met print 9,95
 
 
Deze jurk is stoer, en simpel tegelijk. Ook is hij lekker los, en dat is fijn als je naar een warm land op vakantie gaat bijvoorbeeld. Met een knotje als het model op de foto maak je het helemaal af.
 
Omschrijving:
Een licht uitlopende, mouwloze jurk van zacht tricot met een print voor. Het model is iets langer aan de achterkant.
 
Tricot jurk met print 9,95
 
 
Als je nog meer naar zulk soort kleren zoekt, kijk zelf eens op www.hm.com want er is nog veel meer! Voor vergelijkbare kleding kun je ook kijken bij Bershka, ook een van mijn lievelingswinkels.
 
XOXO Maike
 
 
 
 

 

1 opmerking:

Anoniem zei

die witte short is super leuk!