Pagina's

donderdag 12 september 2013

Personal/ Dream Wish List

Hello guysss,
Vandaag even wat anders als normaal, ik ga namelijk een wish list maken! Nog nooit eerder gedaan, maar het leek me wel eens leuk. Ik werd een beetje gek van al die reviews steeds, dus dacht ik laat ik is een keer wat anders doen. Ik hoop niet dat het een te lange post wordt, want wishes zijn er genoeg!
Kijken jullie mee?

 

 
Genoeg wishes om deze post vol te krijgen dus!
 
Wish number one: Furla Bag
Ze zijn zo schattig! Vooral de lichtroze vind ik mooi, die is wat meer  stylish. De echt fel gekleurde vind ik soms wat meer naar de kinderachtige kant neigen.
 
 
Wish number two: An Iphone! :)
Het is bijna zoveeeeeer, mijn eigen telefoon (samsung galaxy ace plus) ligt in barsten maar werkt nog wel. Maar ik heb geen zin om met een kapotte telefoon te lopen, en hij wordt ook steeds langzamer dus wil ik een witte iphone kopen! Bijna mijn salaris, en dan ga ik er een bestellen. Ik wil wel graag een witte, die vind ik het mooist.
 
 
Wish number three: Sweaters, sweaters, sweaters!
Ik ga aankomende zondag shoppen, en ik wil lekker veel truien en vesten voor in de winter kopen! Ik mistte ze vorig jaar echt wel in mijn kast, en wil er nu lekker veel. Ik vind ze zo heerlijk zitten, en lekker warm natuurlijk.
 
 
Wish number four: awesome heels.
Ze staan toch wel in mijn wishlist, super high heels! En dan het liefst zoals de foto hieronder. Ik heb wel high heels, maar dat zijn sleehakken dus die draag ik alleen in de zomer, en daar heb je in de winter niet heel veel aan..
 
 
Wish number five: a really awesome piercing
Ik heb laatst een navelpiercing laten zetten, maar deze 'standaard' piercing moet er nog 6 maanden in blijven zitten! Maar dan wil ik voor de volgende zomervakantie natuurlijk wel een super vette piercing. Ik vind de mijne die ik nu heb ook mooi, maar hij is nog basic. 
 
Wish number six: goin on a holiday with my best friend
Als ik geslaagd ben wil ik heel graag met mijn beste vriendin naar een all inclusive hotel in Turkije, omdat ik daar nu al altijd heen ga met mijn gezin. Het is super relaxed, en ik ben echt helemaal weg van Turkije. Dus dat wil ik ook graag doen met mijn beste vriendin, als afsluiter van de middelbare school. Jammer genoeg doet zij twee jaar eerder examen (dit jaar), omdat ik dit jaar ben blijven zitten en ik vwo doe en zij havo, dus dat gaat nog even duren, maar het staat op mijn wish list!
 
 
Wish number seven: swimming with dolfins
Klinkt cliché, maar ik wel het toch heel graag doen! Mijn ouders hebben het gedaan in Tunesië, en die vonden het helemaal geweldig. Dus ik wil het ook heel graag een keer hebben meegemaakt. Ik vind dolfijnen ook hele mooie beesten, en het is toch wel een once in a life time experience.
 
dolphin.jpg
 

 
Wish number eight: having a very populair blog
Ik heb natuurlijk deze blog, maar hij is nog niet heel bekend jammer genoeg! Ik hoop dat hij in de toekomst veel bekeken wordt, en ik ook leuke sponsoring krijg. Staat dus ook op mijn wish list! :)
 
Wish number nine: speaking fluent english
Ik hou van Engels! Niet het vak Engels, want dat vind ik ongelooflijk saai. Maar de taal vind ik erg leuk, en ik wil later echt vloeiend Engels kunnen spreken. Misschien een beetje een rare wens, maar het is ook nog een super handig als je er makkelijk mee over weg kan! :)
 
Wish number ten: meeting Justin Bieber
Ik ben al een hele tijd fan van Justin, maar niet zoals alle anderen. Ik wil niet tussen die overdreven groep beliebers vallen, want eerlijk gezegd vind ik dat een beetje onzin. Je kan hem ook gewoon leuk vinden, en vinden dat hij goeie muziek heeft zonder al dat rare gedoe er om heen. Het is gewoon een super leuke jongen die (naar mijn mening) goed kan zingen, that's all! Ik ben naar zijn concert geweest, maar ik wil ooit nog eens de kans hebben om hem te ontmoeten!
 
Wat zijn jullie wensen? En welke wensen zijn er van jullie al uitgekomen? Let me know!
 

XOXO Maike



1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke lijst!