Pagina's

dinsdag 24 september 2013

Review: Miss Sporty Check Matte topcoat

Ik was al een tijd aan het kijken voor een goedekope matte topcoat en toen kwam ik deze van Miss Sporty tegen. Ik merk dat ik de laatste tijd veel Miss Sporty producten shop, dit komt omdat ik bij de Etos werk en ik daar dus graag ook wat meeneem. Ik koop bijna nooit merken zoals Bourjouis, of Maybelline. Ik koop vaker wat goedkopere merken, en in de meeste gevallen blijken deze gewoon even goed te zijn. Deze topcoat is mat, dit betekent dat je nagellak niet glanzend wordt, maar mat. Ik zag hem laatst bij een vriendin van me, en dacht; laat ik hem ook eens proberen. Want dat kan altijd :) Lezen jullie mee?






De verpakking & het kwastje

De verpakking ziet er uit zoals alle andere Miss Sporty lakjes. Op deze foto lijkt hij een beetje wit, maar een matte topcoat is niet zo doorzichtig als een gewone topcoat. Het kwastje is heel groot, wat ik wel fijn vind. Het heeft een beetje het zelfde lak effect als rimmel london lakjes, waar ik ook heel blij mee ben. Je brengt het makkelijk aan en je hoeft niet veel te lakken, waardoor je geen lelijke strepen krijgt. Nou is dat met deze topcoat natuurlijk niet het geval, maar alle andere lakjes met kleur van Miss Sporty hebben ook een groot borsteltje. 

                                                                  
Het resultaat
Zoals je ziet doet hij echt zijn werk. De nagellak droogt heel snel en matteert mijn nagellak goed. Door de al wat grijze kleur komt het matte nog beter uit. Ik vind dit een erg fijne matte topcoat en ik ga hem zeker opnieuw kopen!



De Miss Sporty Check Matte Topcoat kost €1,99 en is te koop bij Etos en DA. Bedankt voor het lezen en laat achter wat jou favoriete (matte) topcoat is!




Geen opmerkingen: