Pagina's

woensdag 25 september 2013

Nails/ Easy To Do Nailart

Hi guys! Mijn inspiratie deze ochtend is wat minder geworden, omdat ik hier met mijn Duits boek zit en ik eigenlijk moet leren voor mijn repetitie morgen. Dus dacht ik, laat ik eens iets simpels maar toch leuks doen. Ik heb hem misschien al vaker gedaan maar er is zoveel verschillende easy to do nailart dat je er wel 100 posts over kunt maken! Het is leuk om te doen als je het kunt, maar het leren is helemaal niet zo lastig. Als je het stapje voor stapje doet bereik je meestal al heel wat. En oefening baart kunst zeggen ze altijd! Dus vandaag weer wat leuke ideetjes voor makkelijke nailart, maar toch met een erg leuk effect. Kijken jullie mee? 




Super schattig toch? Deze panda's zijn helemaal niet lastig om te maken, ik heb ze zelf ook al eens geprobeerd. Je begint gewoon met een wit stukje boven op je nagel, dat laat je even opdrogen. Dan maak je onder aan het witte vlak een zwart stipje, het neusje. Daar boven twee zwarte stipjes, die je ook even laat opdrogen en daar maak je later twee kleine witte puntjes in, de ogen zijn klaar. Dan als laatst helemaal bovenaan het witte vlak twee oortjes, en klaar! :)

Voor wie van muziek houd zijn deze natuurlijk ook super schattig, en wie houd er nou niet van muziek? Helaas ben ik zelf niet zo goed in het wit lakken van mijn nagels, ik weet niet waarom maar ik loop altijd te knoeien met die kleur... ): 


Hartstikke easy to do deze strepen! Het is simpel, maar geeft toch een heel leuk effect. 


En hoe schattig zijn deze? Ik zei het toch, als je het in stapjes doet is het een stuk makkelijker om te doen. Deze ga ik ook zeker eens proberen! 


Ziet er lastig uit he? Nee hoor! Als je gewon voor de zwarte mickey's een eyeliner pakt, gaat dit veel makkelijker! Als het dan is opgedroogd een beetje topcoat, en dan ben je al klaar. Ik gebruik meestal voor zwarte details een eyeliner, net zo makkelijk. 


En hoe schattig zijn deze dan? Super vet natuurlijk, en ook helemaal niet zo moeilijk om te maken als je weer een eyeliner pakt. 


En hoe leuk zijn deze! En alweer, een eyeliner pakken natuurlijk voor de lijntjes. 


En hoe leuk zijn deze voor kerst, en ook helemaal niet lastig om te doen. 


En deze is ook lief, eigenlijk een beetje het zelfde effect als de panda. 


Maar dit ziet er ook leuk uit! Gewoon wat gekleurde stipjes door elkaar knallen en je krijgt een super leuk effect.

Hebben jullie er wat leuks tussen gezien? En welke gaan jullie proberen? 



Geen opmerkingen: