Pagina's

zondag 29 september 2013

Review Miss Sporty So Matte Perfect Stay Foundation

Ik ben de laatste tijd helemaal enthousiast over Miss Sporty, super producten! Natuurlijk is alles niet even goed, maar voor zo'n spotprijsje rijd ik de producten zeker aan. Laatst heb ik weer een nieuwe foundation gekocht, en toen dacht ik laat ik dat ook eens van Miss Sporty kopen. Gedaan dus, en ik ben er erg blij mee. Het product heeft veel pluspunten maar ook wat minpunten. Lezen jullie mee?


Pluspunten

Het is een handig soort tube, waardoor je niet steeds met je hand in een potje hoeft, en er komt ook niet te veel uit. Het doet zijn werk, het matteert goed en je krijgt dus geen lelijke glans op je gezicht. Ook is de lichtste kleur ook echt licht, want je hebt het heel vaak dat de lichtste kleur ook nog te donker is. Ook is het handig dat je ziet hoeveel er al gebruikt is, omdat het pompje mee gaat met  de hoeveelheid die er nog in zit. Daardoor krijg je er tot het laatste beetje nog uit, en gooi je het dus niet weg terwijl er nog wat in zit. De foundation blijft ook lang zitten, dus het is waar wat er op de verpakking staat. Hij houd zijn effect zeker 10 uur, 14 uur is wel wat overdreven. 


Minpunten

De foundation ruikt niet erg lekker, maar dat vaagt na een tijdje ook wel weer weg. Maar het is niet fijn aan het begin, omdat je het zelf ook goed ruikt. Ook dekt hij niet super goed (maar dat is ook niet altijd goed). Zelf zocht ik wel wat, wat beter dekte maar omdat er zoveel pluspunten zijn raad ik hem toch aan. 

Gaan jullie hem ook proberen? 



Geen opmerkingen: