Pagina's

dinsdag 1 oktober 2013

Tag: My Life In 20 Questions

Hey guys! 
Ik dacht laat ik maar weer eens een tag doen, het is al een tijdje geleden en zoals jullie weten hou ik er van om vragen te beantwoorden. Het meest houd ik gewoon van random vragen, dus random tags zijn super leuk en jullie kunnen mij ook weer een beetje beter leren kennen. Ik krijg vaak een vraag waarom ik tags zo leuk vind: het is een manier voor mij om met jullie te delen wat ik leuk/niet leuk vind. OH YES wat vinden jullie van mijn nieuwe pagina? Ik ben gister druk bezig geweest met mijn lay-out en ik ben er wat meer tevreden over als eerst. Maar wat vinden jullie? Is alles makkelijk te vinden? Hebben jullie nog tips? Let's go on to the tag.. 


1. What's your favorite color?
Ik ben verliefd op roze, niet zo zeer in kleren maar voor accesoires en gewoon de kleur is super vrolijk. Als kleren vind ik vaak wijnrood mooi en wat meer grijze tinten, omdat het nu herfst wordt en dan ben ik gek op van die old-school truien. 
2. What's your favorite number?
Hmmmm lastige, heb ik niet echt eigenlijk. Maar omdat ik op 19 april met mijn lieve vriend kreeg, kies ik maar 19. 
3. What is your dream career?
Nou, ik wil eigenlijk heel graag naar de universitaire pabo. Omdat ik het leuk vind om met kinderen om te gaan en ze  wat bij te brengen. Nou lijkt les geven in groep 8 mij super leuk, omdat je dan al wat meer met de leerlingen in contact komt door kamp/musical enzo! Maar natuurlijk lijkt het mij ook super als mijn blog wat bekender wordt en ik daar ook wat mee kan doen. Maar dat zullen we allemaal wel zien, voor nu zit ik nog even op school... (letterlijk ik zit onder engels namelijk). 
4. Where do you see yourself living when you're on your own?
Ik wil altijd al wonen in v an die  semi-detached houses, en op dit moment vind ik als begin huisje een appartement ook kinda cool. Oh! Later vind ik een boerderij ook wel vet, maar een normaal twee onder een kap huis in een leuke buurt lijkt me ook wel leuk. Okaaayy, misschien heb ik een klein probleem met kiezen.
5. Where is your favorite place to travel?
Sinds ik afgelopen 2 jaar in Turkije ben geweest vind ik dat een super leuk vakantie land en zou ik daar nog wel een paar keer heen willen. De markten, de mensen, de hotels HET WEER. Ja een perfecte vakantie is het wel altijd geweest in Turkije. Okay,maar als ik een kans had om overal heen te gaan waar ik maar wilde heen gaan zou ik waarschijnlijk naar Ibiza ofzoiets willen, of gewoon een vet party island.

6. What do you do in your free time?
Ik hou er van om lekker met mijn paard te zijn, te galopperen over weilanden en me gewoon lekker uit laten na een dag school, heerlijk. Maar ook vind ik het geweldig om met mijn vriendje wat leuks te doen of gewoon lekker een film kijken, of met mijn vrienden uit gaan. Okay behalve dat vind ik het eerlijk om gewoon lekker rond te kijken op andere blogs en inspiratie op te halen, en online shoppen vind ik natuurlijk ook gewelig.

7. Favorite clothing stores? 
I love Forever 21 maar ikeh ber nog nooit wat gekocht! Het meeste koop ik bij de New Yorker of bij de H&M, niet heel origineel maar ik probeer wel altijd wat origineels van mijn outfit te maken. Vandaag dan even niet, met mijn baggy spijkerjasje maar dat mag soms ook wel eens toch? 
8. Dream car?
Weetje, ik heb geen idee. Het maakt met ook niet zoveel uit, als ik maar niet voor gek rij. Ik heb er niet zoveel verstand van dus dat zie ik allemaal nog wel. 
9. What TV shows can't you live without?
Geen eigenlijk, stiekem hou ik nog wel van Disney Channel omdat daar vaak van die amerikaanse programma's tussen zitten maar dan wat leuks zonder al die drama. Maar GTST vind ik ook wel leuk, soms wat overdreven maar ik vind het geen probleem om naar te kijken. 
10. 3 things (more like people) you need in your life are...
Mijn familie, vrienden, en vriendje. Natuurlijk! Maar ik zou echt niet zonder mijn lieve vriend kunnen leven, hij betekent echt heel erg veel voor me. Mijn beste vrienden zijn er ook altijd voor me en daar ben ik ze ook super dankbaar voor. 

11. I can't sleep without...?
Een kussen en een deken, en 's winters een lekkere pyjama. Voor de rest maakt het mij niet zoveel uit, als ik maar lekker lig en kan slapen vind ik het best. 
12. If you were given 1 million dollars all for yourself what would you do with it?
Shoppen met vrienden, leuke dingen doen, shoppen shoppen shoppen. En natuurlijk cadeautjes kopen voor mensen die me dichtbij staan. Lekker op vakantie gaan met vrienden en gewoon me uitleven. Ik zou ook best wat willen doneren, maar dat komt toch bijna nooit terecht. 
13. I have a celebrity crush on...?
Justin Bieber, of course. Hij kan super goed zingen en ziet er goed uit, wat wil je nog meer? 

14. What is your favorite treat to eat?
NOODLE SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP, dat was het eigenlijk wel. Oh ja en een broodje shoarma 's avonds vind ik ook geen probleem. 
15. My favorite wild animal is...
Een zwarte panter, die zijn vet toch?
 What is your favorite season?
De zomer en de winter, als het winter is de zomer en als het zomer is verlang ik ook wel weer naar lekkere warme truien. Maar dat koude weer vind ik niks. 
17. My favorite childhood shows were...
Geen flauw idee, nee ik weet het echt niet meer. Vast winx of iets in die richting, maar volgens mij keek ik gewoon wat er op tv was, en of ik dat leuk vond. 
18. What is your favorite day?
Hmm, woensdag denk ik. Dan heb ik maar 1 uurtje les, heerlijk!
19. What do you hold close to your heart? 
Mijn vriendje, ik ben heel zuinig op hem en ik kan met alles bij hem komen, ik ben hem echt dankbaar voor alles wat hij voor me heeft gedaan. 

20. What is one music artist that you are in love with?
Justin bieber, zei ik dat al niet? Al bijna sinds het begin vind ik hem een leuke artiest, hij kan goed zingen en ziet er goed uit. Het enige jammere is dat hij nu wat arroganter wordt, en daarom wordt het de laatste tijd ook wat minder. Maar ik vind het alsnog echt een goede artiest! 
Nu tag ik jullie om deze tag te doen! (iedereen, really)
Thanks for reading! xx

Geen opmerkingen: