Pagina's

woensdag 2 oktober 2013

Got it!/ Nail Art Book

Hey guys! 
Yes eindelijk, ik was met mama in de winkels en toen heb ik het perfecte nail art boek gevonden. Met leuke printjes en voorbeelden, en super makkelijke stappen om te volgen. Mijn eerste resultaat is al af. Ik heb gekleurde panterprint gemaakt op mijn nagels, en voor de eerste keer vind ik het super goed gelukt. Wil je weten hoe ik het heb gedaan? Lees dan mee :)




Stap 1 
Lak je nagels wit, zorg dat het geheel gedekt is anders krijg je een lelijk effect.

Stap 2
Maak niet al te kleine rondjes met verschillende kleurtjes, zorg dat je de kleurtjes verspreid hebt want als je op één plek twee keer rood hebt wordt dat niet mooi. Ik heb zelf een speciale aanbrenger om rondjes mee te maken, die kun je halen bij kruidvat/trekpleister en dan van het merk Essence.

Stap 3 
Maak onregelmatige zwarte streepjes om de rondjes heen, en doe dit niet op de zelfde manier bij elk rondje, maar juist anders. Dat geeft een wat leuker effect. Ik doe dit met een hollywood tattoo pen van Essence, speciaal voor dit soort nail art bedoeld.

En dan ben je alweer klaar! Super easy toch? Een korte post vandaag maar ik hoop dat jullie hem wel leuk vonden en het misschien ook eens gaan proberen! 







3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat voor Nail art boek? Waar gekocht?

Maike zei

Bij een boekenvoordeel winkel, het is van een onbekend merk ... dus ik zou het eigenlijk niet weten haha!

Anoniem zei

Heel mooi gedaan! Zelf ben ik niet zo geduldig om nailarts te maken :)