Pagina's

maandag 9 september 2013

Review/ Shower Oil Etos

Hello guys!
Het is nog vroeg maar ik hoef pas om 12 uur te beginnen, dus alle tijd om eens lekker wat te posten :D. Toen ik zaterdag aan het werk was heb ik echt een wondermiddel meegenomen, shower oil van de Etos. Ik had nooit gedacht dat een eigen merk product zo goed kon werken! Maar dat doet hij dus wel. Het is echt een super product, en voordat ik met de review begin wil ik hem jullie al aanraden! Het is zo verleidelijk als je aan het werk bent en je al die mooie en leuke beauty producten ziet, jammer genoeg kan ik dat niet goed weerstaan en kom ik bijna elke zaterdagavond wel weer met iets nieuws thuis. Nooit erg om uit te proberen natuurlijk :)

 

 
 
Dit is hem dan, ziet er super schattig uit toch? Voor eigen merk producten vind ik dat de Etos het altijd leuk aankleed. Maar niet alleen het uiterlijk is positief, het gebruik ook zeker! Er zit een klein gaatje in waardoor je niet direct de halve fles leeg spuit op je hand, want dat zou super zonde zijn aangezien je maar een kleine hoeveelheid hoeft te gebruiken. Dat is ook weer een voordeel van deze olie, een kleine hoeveelheid is zat. Je kunt hem gewoon in smeren onder het douchen en daarna weer afspoelen, en je voelt direct resultaat! Het ruikt lekker en je huid is super glad en glanzend. Ik vind het zelf erg vervelend om na het douchen nog olie op te doen, als ik dan een broek aan moet gaat het altijd zo plakken. Daarom vind ik dit echt ideaal, voor maar 2,50 EUR!



Ik raad hem alleen niet aan voor mensen met een al wat vettere huid, omdat hij echt voor de droge huid is bedoeld. Alles wat er op de achterkant staat, is ook echt waar! Je hebt vaak producten waar van alles beloofd wordt maar het eigenlijk gewoon prut is. Dat is in dit geval dus helemaal niet zo, hij schuimt inderdaad lekker zacht en je voelt direct resultaat. Zelf smeer ik hem gewoon in met mijn handen omdat ik het dan veel beter kan verdelen, het trekt heel snel weg in een washandje waardoor er niet veel meer overblijft. Maar voor de rest, geen negatieve punten! De geur is moeilijk te omschrijven, het heeft wat weg van een Nivea product dat ik vroeger wel eens gebruikte dat nu niet meer te koop is. Als je het ruikt in de fles dan kan het wat heftig overkomen, maar eenmaal op de huid valt dat enorm mee en is het een zachte, prettige geur! Nog nooit eerder gebruikte ik een douche olie dus het was ergens ook nog wel spannend! Maar tegenvallen deed het niet, het heeft een hele zachte structuur, er zit voelbaar olie in en het schuimt ook lekker!


Gaan jullie hem ook uitproberen?

XOXO Maike

Geen opmerkingen: