Pagina's

zondag 8 september 2013

Tag/ Random & Personal Questions

Ik vind het super leuk om vragen te beantwoorden, en zelfs om bijvoorbeeld enquêtes in te vullen. Dus tags zijn super! Dit keer heb ik een tag via www.xxxcharr.nl en die heeft hem ook weer via iemand. Ik vond hem super leuk dus ik dacht, laat ik maar weer eens een tag doen!

 

 





Wat voor een baby was jij? Rustig of juist niet?
Weet ik eigenlijk niet, stom he? Volgens mij was ik beide niet, gewoon normaal. Soms natuurlijk wel drukke buien maar ik was geen ADHD kind of juist een heel rustig kind. Nu ben ik het ook allebei eigenlijk, als ik vrolijk ben en gezellig met vrienden dan ben ik vaak druk, maar ik kan ook heel rustig zijn. Als ik moe ben bijvoorbeeld! Maar als baby? Eigenlijk geen idee..



Welk nummer staat op 1 in jouw iTunes?
Op dit moment even we can't stop van Miley Cyrus. Ik weet het, ze is laatst vreemd uit de hoek gekomen bij de VMA's maar ik vind het nummer alsnog geweldig! :)

Wat is je favoriete winkel voor impulsaankopen?
De etos, omdat ik daar werk. En als ik aan het werk ben kom ik allemaal leuke dingetjes tegen die ik dan onthoud en de volgende dag haal. Best veel geldverspilling soms, maar dan is het zo leuk en moet ik het toch net even hebben. Vooral de parfums, mijn parfumkastje is bijna te klein nu ..

Wat is je favoriete make-upproduct van dit moment?
Heb ik laatst nog een review over gedaan! De studio lash mascara van Miss Sporty, maar ook het wenkbrauwpotloodje van Miss Sporty vind ik super. En dat is nog niet het enige, ook mijn foundation komt van Miss Sporty en mijn BB-Cream! Omdat het super goedkoop is, en toch goed werkt ! :)


Wat is je favoriete parfum van dit moment?
Toch wel Naomi Campbell, Cat Deluxe. Hij is lekker zoet en blijft goed lang zitten! Ik ben op dit moment wat meer naar de zoetige kant, geurtjes die wel een beetje blijven hangen en opvallen.

Wat is je favoriete seizoen?
Voor het weer natuurlijk zomer, maar ik vind de herfst ook altijd zo'n gezellig seizoen. Gewoon door de warme chocomel, leuke truien enzo! Lekker binnen een filmpje kijken terwijl het buiten regent, ja vind ik eigenlijk heerlijk.




Welk product heb je als laatst opgemaakt?
Lastig, ik maak niet zo snel dingen op. Ik kan het me echt niet meer herinneren! Mijn geurtje van bruno banani is wel bijna op.. Telt dat ook mee ? ):

Wat drink je ‘s ochtends altijd?
Thee of milk & fruit, ligt er eigenlijk aan waar ik zin in heb! Ik drink geen melk, wat veel mensen wel doen. Ik vind het niet vies, maar ik vind het ook niet echt lekker.

Wat is op dit moment je favoriete YouTuber?
Geen een! Stom he? Ik luister altijd spotify, of snel even een liedje op youtube. Maar ik volg geen kanalen of ik vind een speciale youtuber geweldig.

Naar welk land zou je graag nog gaan voordat je dood gaat?
Amerika of Australië! Best cliché eigenlijk. Maar ik wil eigenlijk ook heel graag naar New-Zealand, omdat ik daar al 3,5 jaar een penvriendin heb! :)
Welke talen spreek je allemaal?
Nederlands, natuurlijk! Maar ook fans, duits en engels. De standaard talen die je op school leert eigenlijk. Maar mijn frans is al een beetje weggezakt..

Welke namen zou jij aan je kinderen geven?
Super lastige vraag! Voor een meisje vind ik Anouk of Daniëlle wel leuk, maar ook dat weet ik niet eens. Voor een jongen vind ik Levy super leuk!

Welke telefoon heb je? En welke zou je nog graag willen hebben?
Ik heb nu een samsung galaxy ace plus, maar aangezien mijn scherm in barsten ligt (maar hij doet het nog wel ^^) wil ik graag een nieuwe, een iPhone natuurlijk! :)


Wat is het meest beschamende dat je afgelopen maand hebt gedaan?
Ik heb nooit echt van die mega blunders, maar ik stond laatst achter de kassa, en je pakt zo automatisch alles wat er op de toonbank ligt. Er was dus een klant die net bij de AH was geweest, en een pak yoghurt had gekocht. Bij ons kocht hij ook een klein dingetje, maar hij had het pak yoghurt ook op de balie gezet. Dus ik wil dat yoghurt pak ook gaan scannen, tot ik opeen dacht, huh? Dit is yoghurt.. Ja dat was best awkward.

Dit was hem dan al weer!
Vinden jullie hem ook leuk? Laat een reactie achter en ik hoop dat jullie hem overnemen zodat ik hem ook bij jullie kan lezen :)

XOXO Maike

Geen opmerkingen: