Pagina's

donderdag 5 september 2013

What do you think?/ Nike Air Max

Je hoort ze veel, je ziet ze veel, de nike air max sneakers. Maar er zijn zoveel verschillende meningen over! Veel mensen vinden ze lomp, en een rare vorm hebben. Ik vind ze best vet! Maar dan alleen maar de wat lichtere kleuren, niet te exaggerate colours. Ik vind het alleen lastig om deze gympen te combineren, door de vele kleuren vind ik het al snel niet passen bij veel kleren die ik heb. Zelf heb ik nike air forces, de witte, die hebben niet zo'n 'max' maar ze bevallen me goed. Ik heb een paar Nikes op een rijtje gezet en wil graag jullie mening weten!

 

 
 
Als eerst de sneakers hierboven, ik vind ze best vet. Zoals ik net al zei hou ik niet echt van de overdreven kleuren, maar deze vind ik nog wel leuk. Door het zachte bruin wordt het nog rustig gehouden en het roze past goed bij het bruin. Een klein oranje rand erger ik me ook nog niet aan. Dit zijn Nike Air Max 90 Bamboo.
 
 
 
Ik vind de kleuren van deze sneaker wel mooi, en ze zijn ook niet echt lomp ofzo, maar ik vind het puntje een beeetje vreemd. Doordat de punt blauw is wordt de aandacht veel op het puntje gericht en worden de schoenen een beetje raar langwerpig als je ze van de voorkant bekijkt. Voorderest vind ik ze wel leuk.
 
 
Dit vind ik dus weer helemaal niet leuk. Doordat de onderkant echt wit is en de rest alleen maar roze, lijkt het net een soort ingebouwde hak. Het komt misschien ook wel een beetje omdat je hem schuin van boven bekijkt, maar ik vind ze alsnog niet heel erg leuk.
 
 
Deze gaan dan wel weer, het zijn kleuren die goed bij elkaar passen en daaardoor valt de max niet echt te erg op. Dat had ik bij de roze dus wel, hier bij zie ik gewoon veel minder de max. Deze zijn dus wel goedgekeurd.
 
 
Uiteindelijk vind ik de eerste het leukst! :)
 
Welke vinden jullie het leukst? En vinden jullie ze überhaupt wel leuk?

XOXO Maike


1 opmerking:

Anoniem zei

Ik draag nooit van dat soort grotere sneakers, maar ik vind ze wel mooi!