Pagina's

woensdag 4 september 2013

REVIEW: Miss Sporty mascara instant volume studio lash

Ik had voor mijn verjaardag  2 cadeaubonnen gekregen van de Etos, en aangezien ik daar werk kom ik er wel eens langs. Een goede reden dus om uit te geven! Als eerst had ik voor 1 cadeaubon de mascara van Rimmel London, scandaleyes, gekocht maar was daar niet tevreden over. Dus maar een andere proberen! Gelukkig had ik nog een cadeaubon, dus kon ik weer wat proberen. Toen heb ik van Miss Sporty de instant volume studio lash macara gekocht, omdat ik de 3d-volumatic ook al heel erg fijn vond. En die beviel me erg goed! Dus daar doe ik een review over :) Lezen jullie mee?
 

 
 
Werkt hij fijn?
Ja hij werkt zeker fijn! Door dat de borstelhaartjes hard en lang zijn neemt het borsteltje alle haartjes mee en voorkomt het klontjes. Ook brengt het mega veel volume, anders dan bijvoorbeeld de mascara van Rimmel London, scandaleyes. Ik vind hem heel erg fijn werken, precies zoals ik hem wil hebben. Ook zit er goed mascara aan het borsteltje, niet te veel, maar net genoeg om goed volume te maken maar wel klontjes te voorkomen.
 
Hoe is het uiterlijk?
Top! Als ik make-up uitkies kijk ik meestal ook sneller naar het uiterlijk,  want dat is het eerste wat je opvalt. Dat is bij deze mascara goed gelukt, maar in het algemeen de hele studio lash lijn van Miss Sporty heeft dit. Mijn vorige mascara van deze lijn was knal geel, die valt dus ook goed op. Deze is mooi roze, met een glimmend randje, en er staat duidelijk op waarvoor het zorgt. Niet te ingewikkeld, maar mooi, en goed genoeg. De letters hebben ook een mooi zilver kleurtje, en dat kleurt goed op het roze.
 
 
En hoe is de prijs?
Goedkoop! Miss Sporty is sowieso geen duur merk, maar deze was maar 3,99 EUR! En dan heb ik de perfecte mascara. Ik heb natuurlijk geen zin om steeds dure mascara's te gaan kopen als deze even goed werkt voor mij, en een stuk goedkoper is!
 
 
Is het een aanrader?
Was al te verwachten, maar ja! Als je geen klontjes wil, maar toch mooi volume is dit zeker een aanrader. Maar dan raad ik je ook direct de 3D-volumatic uit deze lijn aan, die heeft een krom borsteltje en dat is op zich ook wel fijn. Hoewel dat bij deze mascara niet echt veel uitmaakt, want hij neemt sowieso al alle haartjes goed mee, ook al is het borsteltje gewoon recht. Ik ben benieuwd of jullie hem ook gaan proberen, en zo ja laat dan een reactie achter ! :)
 
 
XOXO Maike 

Geen opmerkingen: