Pagina's

zondag 12 januari 2014

Dr van der Hoog - ClearSkin Spot Cream

Hello guys!

Gister deed ik een post over Dr van der Hoog handcrème, vandaag over de SpotCream. Deze kwam ik ook tegen toen ik aan het werk was, en ik wilde hem graag uitproberen. Bij mij helpt scrubben en al die andere dingen weinig, dus ik dacht laat ik is wat nieuws uitproberen. Dr. van der Hoog Clearski is een verzorgingslijn voor een onzuivere huid. Het laat de mee-eters en jeugdpuistjes verdwijnen. Een stralende, schone en zuivere huid samen met ClearSkin. Zelf was ik heel benieuwd naar deze producten. Wat maakt deze lijn nu zo speciaal?





Clearskin SpotCream bestrijd effectief jeugdpuistjes en mee-eters. Deze vetvrije crème bevat 3% actieve zwavel. De talgafscheiding van de huid wordt geremd en jeugdpuistjes drogen snel uit. Bevat het ingrediënt manuka extract wat zorgt voor een diep zuiverende werking. 



Zelf heb ik weinig last van puistjes, maar ik vind het altijd fijn om soms eens wat nieuwe producten te proberen, aangezien mijn huid natuurlijk nooit puistjes-loos is. Ik ben zeer onder de indruk van deze spotcream! Binnen 48 uur was het resultaat al te zien, het was een stuk minder geworden. Ook is deze tube heel handig mee te nemen, hij is namelijk van een erg klein formaat. Dat is ook wel weer een nadeel, het is vrij snel op omdat je het 3 keer per dag moet aanstippen. De crème geeft een verfrissend gevoel en hoewel hij het wel doet, heb ik zeker niet het idee dat hij uitdroogt. Ook trekt het vrij snel in waardoor je daarna makkelijk foundation kunt aanbrengen.


Een prima product dus als je op zoek bent naar een anti-puistjes product! Het werkt super en is ook nog te combineren met andere producten uit deze lijn, voor een nog beter effect. Hij is EUR 7,99 en is te koop bij drogisterijen. 



Geen opmerkingen: