Pagina's

zaterdag 11 januari 2014

DR. Van der Hoog - Handsome Herstellende Handcrème

Hello guys!

Vandaag was ik weer lekker aan het werk in de Etos, en dan kom je natuurlijk super leuke dingen tegen. Onder andere heb ik vandaag een nieuwe handcrème gekocht, omdat mijn vorige (Nivea Repair & Care, super ook!) op was. Toen heb ik iets compleet anders gekozen, namelijk een product van Dr. Van der Hoog. Ik kende het merk natuurlijk al wel, maar ik had er nog niet veel over gehoord en had het ook nog nooit eerder gebruikt. De hoogste tijd dus om het te gaan testen! Lezen jullie mee?





De Handsome crème is voor alle huidtypen. Het heeft een leuk flesje, maar niet erg opvallend. Het staat wel wat duur, maar vind het persoonlijk erg saai. Het is ook niet erg opvallend dat het een handcrème is, waardoor naar mijn mening er veel mensen overheen kijken als ze op zoek zijn naar een goede handcrème. Maar het is wel degelijk een goede handcrème! Handsome bevat Arnica Extract en door de combinatie van vitamine E, zuivere lanoline en allantoïne werkt deze crème extra herstellend.


''Verzorgde handen zijn net zo belangrijk als een verzorgd gezicht. Verwen je handen daarom met Handsome, een intensief voedende en beschermende crème voor je handen. Maar ook heel goed voor ruwe plekjes op je voeten, ellebogen en knieën.''


De handcrème werkt super! Mijn handen worden glad en zacht, zonder vet of glibberig aan te voelen, wat ik vaak heb met handcrème. Het hoeft niet lang in te trekken en de crème ruikt ook nog eens heerlijk!

Kortom een echte aanrader, de crème is EUR 5,05 en is te koop bij drogisterijen. 


Geen opmerkingen: