Pagina's

donderdag 23 januari 2014

Herbal Essences Ignite My Colour Review

Hello guys,

Vandaag weer een review, because I love to make one. Ik lig hier jammer genoeg ziek op de bank, maar de hele dag Dr. Phil kijken is ook geen optie. Dus nu maar vast bloggen, en vooruitbloggen. Laatst kocht ik nieuwe shampoo, en omdat ik mijn haar pas heb geverfd wil ik daar ook goede shampoo en cremespoeling voor hebben. Toevallig was Herbal in de aanbieding, 2e gratis, en ik wist dat dit heel erg lekker rook en ook nog eens goed verzorgd. Toen ik ze had gekocht ben ik ze thuis meteen gaan ruiken, en ik kon er niet mee stoppen om telkens even te ruiken want het ruikt echt verrruuuukkelijk! Een super lekkere zoete rozengeur, nu de werking nog... Ik heb hem getest voor jullie en hier is de review! Lezen jullie mee?





Er zijn een hele hoop slechte reacties op de shampoo, het zou je haar erg droog maken en niet verzorgen. De cremespoeling zou het wel zacht, maar ontzettend zwaar maken. Hoogste tijd om te testen dus! En ik vond het hartstikke meevallen, zoals ik al zei de geur is heerlijk en de verpakking zijn ook super cute. Het maakt je haar zacht, en laat je kleur glanzen. Ik snap niet waarom er zulke slechte reacties op zijn, want het werkt prima! Het geeft misschien niet heel veel volume aan je haar, maar daar is de shampoo ook niet voor bedoeld. Mijn haar was zijdezacht en na het föhnen zelfs niet dof!


Ik heb de shampoo en de cremespoeling bij de Etos gekocht (2,99 per stuk, wat een leuk prijsje!), maar ik wist dat er ook nog een haarmasker voor was. Die heb ik gehaald in een ander winkeltje. Deze natuurlijk ook getest en hier was ik niet echt tevreden over. Meestal maakt een masker je haar mooi zacht, glad en doorkambaar. Maar deze helpt helemaal niks. Hier kloppen de negatieve reacties dus wel!


De shampoo en de cremespoeling raad ik zeker eens aan om in ieder geval te proberen, want dat kan voor zo'n prijsje. Het masker zou ik laten staan!

Hope you guys liked it,


Geen opmerkingen: