Pagina's

vrijdag 24 januari 2014

Essie She's Pampered

Hello guys,

De review van vandaag gaat over mijn leuke nieuwe aanwinst, Essie 'She's Pampered'! Ik wilde al heel lang een Essie nagellakje kopen, maar vond ze altijd vrij prijzig. Toch heb ik het gedaan, en ik ben echt heel blij met het resultaat! Lezen jullie mee?





Ik heb aal vele positieve reacties over de Essie nagellak gehoord, en vond dat ik het zelf dus ook maar eens moest uitproberen. Ik hou erg van roze getinte nagellakjes, en heb deze dus ook in mijn favoriete kleur gekocht. Ten eerste was ik bij het aanbrengen al super enthousiast, een wat breder kwastje waardoor je het super makkelijk kan aanbrengen, en erg hoogstens twee keer over heen hoeft, je bent dus ook nog eens snel klaar. Ook droogt deze nagellak snel op en hoef je niet lang te wachten totdat je je handen weer kan gebruiken zonder de lak te beschadigen. Dat vind ook een enorm pluspunt! En dan natuurlijk de kleur... want dat is het belangrijkste. Ik vond de kleur super mooi en ziet er hetzelfde uit als in het flesje. Een mooie diepe roze, en deze lak geeft ook nog eens super goede dekking. Je ziet je nagels er niet meer doorheen, iets wat ik zelf heel erg graag wil. Ik vind niks zo lelijk als een nagellak die niet goed dekt, of die heel snel afbladert. Deze bladert dus ook totaal niet snel af! In totaal heb ik deze nagellak 5 dagen gedragen zonder topcoat, en begon hij daarna pas af te bladeren. Dus als je er ook nog een topcoat overheen doet, wie weet blijft hij dan nog veel langer zitten. 

Een razend enthousiaste review dus! Jullie zullen vanaf nu denk ik nog veel Essie reviews tegen komen, het kopen van een Essie lakje wordt zeker een verslaving ;) 


2 opmerkingen:

Rowan - Rebels maar Romantisch zei

Ah, fijn dat hij zo goed bevalt! Wat een heerlijke kleur ook. :) xx Rowan

Charlotte zei

Geweldige kleur! Springt van je nagels af :)