Pagina's

vrijdag 24 januari 2014

BFF-Event in Amsterdam-RAI!

Hello guys!

Happy news, voor het BFF-Event in A'dam op 15 februari heb ik twee kaarten ontvangen. Aangezien ik zelf niet kan op zaterdag, omdat ik dan altijd werk, ga ik ze weggeven! Wil jij deze kaarten winnen en samen met je BFF naar dit event? Lees dan gauw verder voor meer informatie!



Vers van de pers: op zaterdag 15 februari gaat voor de eerste keer het BFF-event van start in Amsterdam RAI! Misschien wel hét evenement van 2014, waar alles draait om Beauty, Fashion en Friends. En speciaal georganiseerd voor jonge meiden in de leeftijd van 13 - 25 jaar. 


BFF is een nieuw onderdeel van de Huishoudbeurs, maar dan volledig afgestemd op de wensen van meiden en de jong volwassen vrouw. Denk aan veel shopplezier bij mooie merken als Alice & Jo, Fogan, Rimmel London, Lash Extender en nog veel meer, maar bijvoorbeeld ook aan activiteiten zoals een covershoot bij Girlz! en Cosmogirl, meeswingen met optredens van onder meer B-Brave, veel DIY, een catwalk workshop volgen bij Mariana Verkerk of persoonlijk styling advies krijgen van the Fashion Police.
 Heb je nog vragen over dit event? Dan kun je mij altijd mailen. 

Wat moet je doen om deze kaarten te winnen? 
  • Volg mij op GFC (Google Friend Connect)
  • Volg mij op Bloglovin

Wat mag je doen om deze kaarten te winnen (wel extra kans)! 


  • Stel een facebookpost samen over dit event, en over mijn blog 
  • Stel een tweet samen over dit event, en over mijn blog 
  • Deel dit bericht op jou blog 
De winnaar wordt bekend gemaakt op 30 Januari 2014. 
Reageer op dit bericht wat je hebt gedaan en geef je leeftijd, email en als je een tweet/fb-post/post op je blog hebt opgesteld, stuur hier dan de link van zodat ik het kan checken! 


Succes! 





1 opmerking:

Charlotte zei

Wauw supertof! Ik doe zeker mee maike! Ik volg je allang natuurlijk :)