Pagina's

zaterdag 8 maart 2014

Baby Lips Cherry Me, Pink Punch & Peach Kiss

Ik ben sinds kort eigenlijk een beetje verslaafd geraakt aan baby lips. Ze zien er zo leuk uit en je moet ze gewoon kopen, vind je niet? Ik kende ze eerst nog niet echt, maar toen ze bij de Etos verkocht werden (waar ik werk) was ik meteen verliefd! Ik vind vooral het uiterlijk erg leuk, ze zijn zo vrolijk en aantrekkelijk. Maar natuurlijk is ook de werking belangrijk, en die heb ik vandaag voor jullie getest. Lezen jullie mee?

maybelline_baby_lips09



Maybelline heeft niet het meest natuurlijke imago, en met zo’n lage prijs verwacht je (dat deed ik in ieder geval) chemische ingrediënten. Wel zit er Petrolatum (waar ik wel positieve dingen over lees) in de lip balsem, dat is minerale olie. Vind je dat vervelend, dan kun je ze beter skippen. 

maybelline_baby_lips07

De Baby Lips zijn transparant, op Cherry Me en Pink Punch na. Die twee balsems geven een subtiele kleur af. Elke Baby Lips heeft zijn eigen geur en/of werking.
Intense Care: ruikt warm en zacht naar kers en amandel
Cherry Me: ruikt ook naar kersen, maar zoeter en snoepiger
Pink Punch: heeft een tropische passievruchtengeur
Mint Fresh: mint! Heerlijk fris en zacht tintelend
Hydrate: frisse citroen- en basilicumgeur
De geuren zijn niet te sterk of chemisch. Wanneer je een Baby Lips opsmeert is het gewoon even lekker. Een smaakje heb ik nog niet kunnen ontdekken, maar dat hoeft van mij ook niet zo. De verpakking vind ik ook heel erg leuk trouwens. Die doen me aan de lip balsems van het (inmiddels geannuleerde) merk MNY denken.

Mijn lippen zijn het hele jaar droog. Ook zomers, hoewel het dan wel minder is. Nu kwam het wel goed uit om de Baby Lips te testen. Het resultaat hierboven is na één keer smeren. Wow! De Baby Lips zijn onwijs zacht, zitten comfortabel en werken snel. Mijn lippen zijn hier nog niet helemaal velletjes vrij, maar waren dat na een tweede keer smeren wel.

Het merendeel van de Baby Lips is transparant, wellicht een beetje saai. Maar het zijn lip balsems die je gebruikt als je droge lippen hebt, en zoals je hierboven kunt zien zit een gekleurde lip balsem op lippen met velletjes niet zo mooi. Dan is een transparante balsem toch de beste optie.
Bovendien krijg je er wel een lekker geurtje bij, werken ze snel en goed, en kun je daarna op herstelde lippen een Baby Lips met een kleurtje smeren om ze ook zacht te hóuden. Ik vind de Baby Lips heel erg leuk en fijn. Absoluut een aanwinst!
Maybelline Baby Lips € 3,49



Geen opmerkingen: