Pagina's

zondag 9 maart 2014

Garnier Pure Active Fruit Energy Verkwikkende Reinigingsgel

Een tijd terug introduceerde Garnier twee nieuwe producten voor de onzuivere huid: de Pure Active Fruit Verkwikkende reinigingsgel & scrub. Ik testte de gel uit, omdat ik redelijk veel last heb van onzuiverheden. Fingers crossed! 






Dit is wat Garnier te zeggen heeft over het product:

“Een verkwikkende cocktail die helpt bij het verwijderen van onzuiverheden: De schuimende formule verrijkt met salicylzuur verwijdert onzuiverheden, zuivert de huid en verfijnt de poriën wat de imperfecties vermindert. Verrijkt met vitamine C, grapefruit- en granaatappelextract zuivert en verfrist de huid. Laat de huid weer stralen. Je huid is schoon, gezuiverd en energiek. De huid is zichtbaar gezonder.”
Klinkt goed! Maar wat zijn mijn ervaringen?
  • heerlijke citrusgeur
  • mijn huid voelt fris en zuiver aan
  • droogt mijn huid niet uit. Dit verbaast me wel aangezien het voor een vette huid met onzuiverheden is bedoelt.
  • gezicht voelt zacht aan
  • bij regelmatig (dagelijks) gebruik merk ik inderdaad dat mijn huid er beter uit ziet, toch gebruik ik het zelden iedere dag
  • handig pompflesje waarmee je goed kan doseren
  • zuinig in gebruik: een half pompje is genoeg voor het hele gelaat
Kortom, ik ben overtuigd. Ook al merk ik geen overduidelijke resultaten (omdat ik het niet iedere dag gebruik) toch is het een leuke face wash om je gezicht mee te reinigen. Aanrader!
De Garnier Pure Active Fruit Energy Verkwikkende Reinigingsgel is te verkijgen in Kruidvat voor € 6.45 (200ml).

Geen opmerkingen: