Pagina's

maandag 10 maart 2014

Tag/ TMI Too Much Information Tag

Vandaag keek ik op de blog van lieve Charlotte en zag ik de too much information tag. Ik ben echt verliefd op taggen, en ik vind het altijd erg leuk om vragen te beantwoorden. De naam van deze tag zegt het al, te veel informatie, en zo leren jullie mij ook weer wat beter kennen! Het zijn 50 persoonlijke vragen, en ik zal ze allemaal eerlijk voor jullie beantwoorden! Lezen jullie mee? 





1: What are you wearing?

Tjaa, niet echt iets leuks want ik ben al de hele middag aan het leren dus een leuke outfit zit er niet in. Ik draag een joggingbroek, met een shirtje waarop staat ''arizone first base'', ik draag een goude ketting en een zilver armbandje wat ik van mijn vriend heb gehad. En mijn koeiensokken :-) 

2: Ever been in love?

Jaaa! Ik heb een relatie met mijn vriend Marijn.


3: Ever had a terrible breakup?

Nee, gelukkig niet echt. 

4: How tall are you?

Ik ben 1.71, niet lang en niet klein dus, prima lengte vind ik zelf. 

5: How much do you weigh?

Op dit moment 53 kg, ik heb wel eens veel minder gewogen dus ik vind het altijd nog raar om boven de 50 te wegen. Ik zat vroeger namelijk altijd onder het gemiddelde, dus dan heb je nu sneller het gevoel dat je te zwaar wordt. 

6: Any tattoos?

Nee, nog niet! En ik denk ook niet dat dat gaat komen, maar dat zien we later nog wel. 

7: Any piercings?

Yep! Natuurlijk gewoon oorgaatjes (aan elke kant 2), en sinds afgelopen zomer heb ik ook een navelpiercing waar ik gek op ben. Helaas nog niet mee kunnen showen omdat het winter is geweest, maar dat komt nog wel!

8: OTP?

Ik heb geen flauw idee .. 


9: Favorite Show?


GTST natuurlijk! :-) 

10: Favorite bands?

All time low! Helaas is deze band nog niet erg populair, ken je deze band nog niet? Ga gauw eens kijken, ik wordt altijd zo vrolijk door hun muziek! 

11: Something you miss? 

Op dit moment, mijn lieve pony. Ik had vroeger een pony, die voorheen zwaar mishandeld was maar die ik er weer boven op heb gekregen en echt een hele hechte band mee had. Helaas is afgelopen zomer ingeslapen. Ik weet nog precies toen ik het telefoontje kreeg, ze had zoveel pijn dat het niet meer ging.. Maar ik mis haar heel erg. Maar ook mijn andere grote vriend, een tinker genaamd Rockster mis ik heel erg, hij is helaas verkocht maar ik mis hem nog iedere dag. 

12: Favorite song?

Op dit moment shotgun! Vast wel bekend bij iedereen. 

13: How old are you?

16! 

14: Zodiac sign?

Helaas heb ik geen idee wat dit betekent, sorry ):

15: Quality you look for in a partner?

Iemand met humor, waarbij ik gewoon mijzelf kan zijn en aan wie ik alles kan vertellen, en die gene heb ik ook gevonden! 

16: Favorite Quote?

''Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging, zul je hem nooit meer zien opkomen.'' 
Geen typisch engelse quote, maar ik vind deze erg mooi. 

17: Favorite actor?

Geen een, ik kijk bijna nooit films laat staan dat ik ga letten op de acteurs. 

18: Favorite color?

Voor kleren, saai hoor grijs/zwart, voor kleuren in een kamer enzo, zwart/wit/roze. 

19: Loud music or soft?

Loud! Ik hou niet zo van zachte muziek, dan ga je altijd zo over nare dingen nadenken. 

20: Where do you go when you're sad?

Meestal naar mijn kamer, of gewoon een plek waar ik even alleen kan zijn. Voorheen ging ik altijd naar mijn pony toe maar dat kan dus nu niet meer .. 

21: How long does it take you to shower?

De tijd dat ik onder de douche sta, 10 minuten, maar meestal 's avonds doe ik ook nog een lekker maskertje op en ben ik al met al wel een halfuur in de badkamer. 

22: How long does it take you to get ready in the morning?

Ik sta altijd een uur van te voren op en het duurt denk ik een halfuur om met alles klaar te zijn, maar ik vind het gewoon relaxed om wat extra tijd te hebben 's ochtends. 

23: Ever been in a physical fight?

Ja, een keer toen ik nog een kleine brugger was en ruzie had met een meisje. Voorderest gelukkig nog nooit! 

24: Turn on?

Een mooie lach en mooi ogen ;-)  

25: Turn off?

Als iemand rookt, ik vind dat zo ontzettend smerig. 

26: The reason I joined Youtube? (Or in this case blogging!)

Omdat ik altijd al wel geïnteresseerd was in fashion en beauty producten, en ik dat ook graag wilde delen met andere mensen, ook ben ik door het bloggen andere leuke bloggers tegen gekomen en haal ik van andere blogs ook erg veel leuke en leerzame inspiratie! 

27: Fears?

Spinnen, reptielen en insecten eigenlijk. Oja, en als mensen mij vasthouden, of als ik ergens vast zit en niet weg kan, dan raak ik echt in paniek. 

28: Last thing that made you cry?

Alle stress van vandaag werd me net even te veel, en dan stort je even in. Ik zit namelijk midden in mijn tentamenweek en omdat ik dit jaar al ben blijven zitten ben ik erg bang om te falen, en denk ik dat ik nog niet alles weet. Ik leer dan zo hard dat ik mezelf eigenlijk een beetje gek maak.. 

29: Last time you said you loved someone?

Een paar uur geleden nog tegen mijn vriend. 

30: Meaning behind your Youtube (blogger) Name?

Livelikemaike, tja spreekt voor zich vind je niet? Gewoon wat ik doe wat ik leuk vind etc. 

31: Last book you read?

Karel ende elegast als die mee telt voor Nederlands haha. 

32: The book you're currently reading?

Geen een! 

33: Last show you watched?

GTST! 

34: Last person you talked to?

M'n vriend, alweer, hij komt wel vaak voor in deze tag zeg. 

35: The relationship between you and the person you last texted?

En alweer, mijn vriend. De relatie is denk ik wel duidelijk ;-) 

36: Favorite food?

Fruit en cruesli met yoghurt, als avondeten ben ik gek op shoarma. Helaas mijn ouders niet echt en eten we het maar heeel zelden.

37: Place you want to visit?

Dubai! Of New York, van die typisch bekende steden. 

38: Last place you were?

Beneden om wat drinken te pakken, nu zit ik op mijn kamer deze tag in te vullen :-) 

39: Do you have a crush?

Jaaa ;) 

40: Last time you kissed someone?

Vanmiddag nog, nou wordt het me wel een beetje veel hoor hahaha.

41: Last time you were insulted?

Eigenlijk weet ik dat niet meer, gebeurt gelukkig niet heel erg vaak. 

42: Favourite flavour of sweet?

Ik ben helemaal niet van de snoepjes, meer van hartige dingen, maar als ik moet kiezen is het cherry! 

43: What instruments do you play?

Piano, al 9 jaar ondertussen! Wat gaat de tijd toch snel. 

44: Favourite piece of jewellery?

Mijn armbandje, maar ik ben ook gek op mijn gouden ketting of ringen. 

45: Last sport you played?

Gisteravond op de crosstrainer van mijn papa. 

46: Last song you sang?

Shotgun, maar dat noem ik niet echt zingen, dat noem ik mee blèren.

47: favourite chat up line?

Hmmm kan ik zo snel niet echt verzinnen ): 

48:Have you ever used it?

Nou, nee denk ik dan haha. 

49: Last time you hung out with anyone?

En alweer, vanmiddag ...

50: Who should answer these questions next?

Bij deze tag ik iedereen die deze tag gelezen heeft! :) 

Thanks for reading! 


Geen opmerkingen: