Pagina's

dinsdag 11 maart 2014

Fashion/ Spring Outfits!

Wat een mooi weer, en bij mooi weer zitten we natuurlijk alweer vol op te kijken naar leuke singlets met leuke hotpants! Natuurlijk dragen we ze nog niet, maar stiekem hebben we het al wel helemaal voor ogen. Ik in ieder geval wel, daarom deel ik vandaag met jullie mijn favorites voor deze zomer! Kijken jullie mee? 





Laatst was ik in Amsterdam (morgen weer :D) en toen kwam ik natuurlijk bij River Island. Daar heb ik een leuke broek en een trui gekocht, maar nog helemaal niet gedacht aan zomerkleren. Maar morgen ga ik natuurlijk wel kijken voor leuke zomer outfits! Ik heb stiekem wel wat leuke dingen gespot, en die zal ik vandaag laten zien. 

Girls pastel pink ribbed fit and dress

Girl pastel pink ribbed fit and dress. Een super schattig jurkje, en ik ben gek op pastelkleuren in de lente en de zomer! Ik vind vooral de plooien aan de onder kant vooral leuk. 



Wat een leuk en vooral origineel shirtje! Zulke shirts zijn onmisbaar in lekkere temperaturen, gewoon een makkelijk wat wijder zittend shrit die bijna overal bij past. Ook vind ik wit een erg mooie (maar ook riskante) kleur in de zomer, lekker vrolijk en opvallend. 

Helaas staan alle leuke shorts en tops niet op de site, maar ik heb ze wel gezien in de winkel. Daarom ben ik nog even verder gaan zoeken naar andere winkels met leuke zomerkleren, en daar hoort Primark natuurlijk ook bij. Lekker goedkoop, misschien niet van topkwaliteit maar er zitten wel leuke dingen tussen als je goed zoekt! 


Zoals dit shirt, die is toch super schattig? Bloemetjes print is weer terug van weggeweest, en ik vind ze super leuk! Erg vrolijk en natuurlijk lekker zomers.


En een denim skirt kan je natuurlijk ook niet missen in je kast. Deze is ook erg leuk in combinatie met het shirt wat ik net heb laten zien! En natuurlijk kan hier bijna  alles op, dat is ook weer heel erg handig. 



Misschien geen kleding, maar het maakt je zomerse outfit wel helemaal af, super leuk en origineel! 

Al genoeg inspiratie? Ik zeker weten wel! Morgen met lekker weer, lekker shoppen! We hebben gelukkig een dagkaart kunnen bemachtigen dus we gaan zeker naar Almere, Amsterdam, Utrecht en waaar dan ook! Ik heb er zin in, en ik zal een shoplog posten als ik ben geweest. 

Hebben jullie al leuke zomeroutfits gespot? 




1 opmerking:

Joelle zei

Leuke inspiratie! ♥