Pagina's

woensdag 12 maart 2014

Natura Siberica

Wat was ik gister blij toen ik mijn pakketje binnen kreeg van Natura Siberica. Ik was echt stom verbaasd, zoveel mooie en vooral lekkere producten zaten er in! Vandaag wil ik ze met jullie delen, want ik ben er suuuper enthousiast over. Lezen jullie mee?


Natura Siberica





Natura Siberica is een webshop met allemaal natuurlijke producten. Je hebt er producten voor je haar, voor je lichaam en voor je gezicht. Ik heb producten voor mijn lichaam ontvangen, maar er zaten ook een aantal lekkere testertjes bij met dagcrème, maskertjes etc.

Wat is Natura Siberica? 

Natura Siberica is zoals ik al zei een webshop met beauty producten. En wat voor! Ze zijn allemaal natuurlijk, dat betekent dierproefvrij, parabenen vrij, etc. Alle producten van Natura Siberica zijn van plantaardige oorsprong. Nog meer lezen over de oorsprong en verdere informatie? Ga snel naar www.naturasiberica.nl!

De producten die ik heb ontvangen

Het eerste product wat mij direct opviel was de body butter. Want ik ben hier echt gek op, maar normaal komt het in een potje. Deze body butter zat in een handige tube! Stukke hygiënischer en het werkt veel fijner. Ik kon niet wachten om het uit te proberen dus ik heb het meteen getest. Het rook heerlijk, niet chemisch en gewoon, klinkt cliché nu, natuurlijk. Toen ik het opsmeerde voelde het helemaal niet vettig aan, in tegen deel, het trok goed in en de body butter deed eigenlijk direct na het aanbrengen meteen zijn werk. Mijn benen werden heerlijk zacht (wat moeilijk is, want mijn benen in de winter stellen niet veel moois voor), en het voelde helemaal niet plakkerig aan. En ik ben gek op de tube, het ziet er zo mooi en luxe uit!


Daarna viel mij het aparte flesje op, het zag er luxe en vooral mysterieus uit want ik had geen idee wat het moest zijn! Het stond er namelijk in het russisch op, maar zodra ik het rook en zag wat voor substantie het was wist ik het meteen, heerlijke spa olie! Ik kreeg hem in vol formaat, namelijk wel 300 ML. Nadat ik gedoucht had heb ik hem aangebracht, maar niet te veel dacht ik, want anders wordt het plakkerig. Maar dat was ook bij dit product niet het geval! Mijn huid ging mooi glanzen, maar ik had geen enkel probleem met olie vlekken of andere vettigheid. Het trok goed in en het deed direct zijn werk. Deze olie kost normaal EUR 14,50!

En als laatste full size kreeg ik de handcrème van Natura Siberica. Van dezelfde serie als de body butter, dus die zien er eigenlijk vrijwel het zelfde uit. Hopelijk doet deze handcrème ook net zo goed zijn werk als de body butter. In ieder geval rook hij even lekker, dat zegt al wat. Maar inderdaad, ook de werking is perfect! Trekt goed in, voelt niet vettig, en mijn handen worden heerlijk zacht! Ik ben nog nooit zo blij geweest met lekkere body producten. De handcrème zat ook nog in een luxe doosje, waar ik hem ook zeker weer in ga opbergen. Deze handcrème krijgt een vast plekje in mijn tas! (Sorry voor de standaard afbeelding, maar ik kon even niet anders!)

 

Ook heb ik nog een hoop testertjes gekregen, maar die heb ik nog niet allemaal getest. Ik hoop dat ik nog eens zo'n lekker pakketje van Natura Siberica mag ontvangen, want ik ben er echt heel erg blij mee! 

Kenden jullie Natura Siberica al? Gaan jullie na deze review eens op de webshop kijken? 


Geen opmerkingen: