Pagina's

dinsdag 18 maart 2014

Etos Waterproof Extra Black VolumeMascara

Omdat ik afgelopen zondag ging zwemmen en ik geen waterproof mascara in huis had heb ik bij de Etos even snel een budget mascara gehaald. Zonder make-up voel ik mezelf altijd zo leeg, dus toch nog maar even snel wat gehaald. Het was de extra black volume mascara, omdat dit borsteltje er nog redelijk goed uit zag. Ik ben over het algemeen niet erg te spreken over mascara's met een borsteltje die bestaat uit zachte haartjes, maar ik had hem toch nodig en heb hem dus gekocht. Vandaag deel ik mijn mening met jullie, lezen jullie mee?








Als eerst het uiterlijk van deze mascara, waar trouwens niet veel over te zeggen valt. Gewoon een standaard budget mascara, niks meer en niks minder. Al hoewel het er netjes en verzorgd uit ziet, vind ik wel dat de mascara's van het eigen merk wat meer mogen shinen. Ze zijn behoorlijk saai namelijk, terwijl de blushes bijvoorbeeld er wel weer heel erg vrolijk uit zien. De dop sluit prima af op de houder wat ik erg belangrijk vindt omdat je hier toch te maken heb met een verf product. Het borsteltje ziet eruit zoals andere borsteltjes, de haartjes blijven stevig zitten bij het aanbrengen van de mascara. Deze mascara is zwart van kleur en dat de mascara een waterproof functie bezit staat ook op de houder vermeld. 





De kleur zwart die op het opgeplakte stickertje boven op de dop wordt aangegeven was ook echt de kleur die ik voor ogen had. Het borsteltje werkte goed maar een maal aanbrengen werkte voor mij niet optimaal. Dit is bij mij bij de meeste mascara’s het geval dus ik werd hier niet door verrast. Na een aantal keren verven had ik een dekkend resultaat. De verf accentueerde mijn wimpers met een helderdere oogopslag. Van een verlenging van mijn wimpers was dan ook zeer zeker sprake. Het was niet zo dat de verflaag erg zichtbaar was maar dit is ook niet de bedoeling. Heel prettig dat ik het product niet op klonteren heb kunnen betrappen, mijn wimpers kwamen daardoor natuurlijk over en stonden zeer zeker niet stijf van de verf. Ik heb inmiddels gemerkt hoe het product met water is, en daar ben ik ook best over te spreken! Het zat niet onder mijn ogen, en mijn wimpers zijn niet aan elkaar gaan plakken. Als je dit product vergelijkt met bijvoorbeeld waterproof mascara's van maybelline zit er natuurlijk verschil in, maar voor een budget mascara vind ik het zeker een fijne mascara! 

Kennen jullie deze mascara al? En wat vinden jullie van Etos eigen merk? 



Geen opmerkingen: