Pagina's

woensdag 19 maart 2014

Gliss Kur Total Repair 19 Shampoo & Conditioner

Mijn shampoo was weer eens op, en ik wil natuurlijk graag shampoo en conditioner van de zelfde lijn hebben. Dus ging ik naar de kruidvat, en zag ik een leuke actie van Gliss Kur. De tweede was namelijke maar één euro. Ik ben niet erg bekend met Gliss Kur omdat ik normaal vaak Andrélon of Guhl gebruik. Tijd om het eens te proberen dus! Ik nam de Total Repair 19 serie mee, omdat mijn haar de laatste tijd erg beschadigd is en er vaak droog en dun uit ziet. Dit leek mij dus de ideale shampoo en conditoner. Meenemen dus! Lezen jullie mee?





Als eerst het uiterlijk van de shampoo en de conditoner. Ze lijken eigenlijk precies op elkaar, zien er chique uit en je ziet ook meteen waarvoor het bestemd is, wat ook handig is. Ook vind ik het altijd mooi als alle producten uit de serie hetzelfde uiterlijk hebben, dat is in dit geval ook zo. Alvast een complimentje voor het uiterlijk dus!

Toen ik het ging testen viel mij het eerste ding tegen, de geur. Het is gewoon een neutrale, maar toch iets aparte geur. Ik neig zelf altijd wat meer naar de zoete geurtjes, er moet voor mij in ieder geval een lekker opvallend geurtje aan zitten. Dat is bij dit niet zo het geval, het is gewoon een normale shampoo geur. De shampoo brengt ook niet erg fijn aan, het voelt een beetje vettig en als je het insmeert heb ik niet het gevoel dat het mijn haar 'luchtig maakt'. Het uitspoelen gaat ook niet met veel gemak, het duurt erg lang voordat de shampoo is uitgespoeld en daarna heb je nog steeds het gevoel dat er shampoo in je haar zit.



Hierna probeerde ik de conditioner, en hoopte dat het aanbrengen wat fijner ging. Dat is bij de conditioner wel het geval! Het brengt makkelijk aan, en je kan het goed insmeren zonder plekken over te slaan, het is namelijk niet een erg dikke vloeistof. Maar aan de andere kant, heb ik dus ook niet het gevoel dat het mijn haar erg zacht maakt (wat een conditioner wel hoort te doen).



Toen ik mijn haar föhnde was ik wel wat meer enthousiast, de uiteindelijk werking is namelijk wel goed! Gliss Kur Total Repair 19 belooft doorkambaarheid, dat is er. Ook voelt mijn haar niet meer als touw en is het glad en zacht. Het belangrijkste natuurlijk! Over het aanbregen ben ik dus totaal niet enthousiast, maar de werking is wel goed, en dat is natuurlijk waar het eigenlijk allemaal om gaat! Ik ga ook zeker de andere producten van de total repair serie uitproberen.

Gebruiken jullie al producten uit de Gliss Kur lijn? Bevallen deze? 


Geen opmerkingen: