Pagina's

vrijdag 21 maart 2014

Personal/ Most Worn Winter Things Tag

Vandaag weer een tag maar niet zomaar een tag, een leuke tag waarin ik laat zien wat mijn favoriete make-up en beautyproducten van deze winter waren! Deze tag heb ik van www.xxxcharr.nl, en vond hem erg leuk. Daarom dus vandaag ook voor jullie deze tag, ik ben benieuwd naar de reacties. Lezen jullie mee?





Meest gedragen nagellak? 

Dat is toch wel de Essie nagellak, sinds kort ben ik daar echt verliefd op en kan ik niet meer zonder. Eerst deed ik altijd met wat goedkopere lakjes, omdat ik de Essie lakjes gewoonweg veel te duur vond. Maar ik probeerde er een uit, en het geld is het zeker waard! Het blijft erg lang zitten en geeft een mooie dekking. Maar qua nagellak ben ik niet echt van de winter kleuren, het liefst draag ik gewoon knalroze. Maar mijn allerliefste lakje is de 'Tart Deco', een heel licht perzik kleurtje. Eigenlijk veel meer voor de zomer dus, maar in mijn kleur lakjes zie je daar nooit verschil in. Mijn wat meer grijze outfit maak ik namelijk het liefste af met een vrolijke nagellak. Tart deco is daarom echt mijn favoriet, gekocht voor tien euro maar zeker de prijs waard.


Meest gebruikte haarproducten? 

Eigenlijk gebruik ik niet veel voor mijn haar. De producten die mij echt goed bevallen heb ik pas onlangs gekocht, dat zijn namelijk de shampoo en crèmespoeling van Gliss Kur Total Repair 19, waar ik gister ook een review over heb gedaan op mijn blog. Aan extra producten ben ik echt verslaafd aan de Guhl Vochtbalans Spray. Natuurlijk heb ik nog meer favorieten, zoals de haarverdikker van Taft en de Split Ends Rescue van Dove. Eigenlijk wel best veel om uit te kiezen dus! Maar wat moet je als je in een drogist werkt, heb je toch altijd de neiging om die leuke producten mee te nemen? ;) 


Meest gedragen tas?

Eigenlijk heel beschamend om te zeggen, maar mijn eastpak. Gewoon voor school heb ik hem wel nodig, voor mijn laptop. Buiten school om heb ik natuurlijk veel meer tassen, maar mijn meest gedragen tas is dus een doodnormale grijze eastpak.. 


Meest gedragen schoenen? 

Mijn witte nike air force, en mijn nieuwe (yay) perzik rood achtige sperry's. How happy I am with them. Maar mijn witte nikes blijven toch mijn meest gedragen schoenen, gewoon omdat ze overal bij passen. helaas gaan ze niet erg makkelijk aan en uit door de klitte band, maar dat mag de pret niet bederven natuurlijk. 



Meest gedragen accesoire? 

Mijn gouden schakelketting van de H&M! Past overal bij, en is super leuk om je kleding helemaal compleet te maken. Ik heb hem bij de H&M gekocht voor EUR 8,99 dus de prijs valt ook nog wel mee. 


Meest gedragen kledingstuk? 

Mijn high-waist tube pants van River Island (geweldige winkel!). Hij was 40 euro en dat is voor River nog niet heel erg duur. Hij zit super lekker en ondanks hij hoog zit heb ik er helemaal geen last van. Een super fijne broek dus! 

River Island Mid Wash Tube Pants in Blue - Lyst

Meest gedragen foundation? 

Zonder twijfel, de foundation van max factor! 'Lasting Performance' om precies te zijn. Hij dekt super en geeft een matte teint aan je huid, ook voelt hij niet als masker en blijft hij inderdaad erg lang zitten! En het is ook precies mijn goede kleur, ik wordt er geen sinaasappel door. 


Meest gedragen blush/bronzer? 

Ik draag eigenlijk nooit blushes of bronzers, maar ik heb er één, die ik even gauw had gekocht toen ik net mijn haar had geverfd omdat ik toen wel een erg bleek hoofd had vergeleken mijn donkere kleur haar. Dat is nu al weer weggezakt, en nu gebruik ik haast nooit meer een blusher. Vandaar dat ik ook een blusher van een budget merk heb, Miss Sporty. Ik heb een vreselijke hekel aan roze blushes, dus ik wilde ook wel graag een natuurlijke blush. En die van Miss Sporty bevalt me eigenlijk prima! 



Meest gedragen lip product? 

Gebruik ik ook haast nooit, maar als ik het gebruik dan gebruik ik of de nude lipstick van Miss Sporty, of de lip stick van NYC. Die van Miss Sporty vind ik erg fijn omdat het een mooie natuurlijke kleur is, en daar houd ik erg van. Ik hoef geen roze plakkerige troep op mijn lippen! 


Meest gedragen mascara? 

Deze is makkelijk, Maybelline One By One! Wat een heerlijke mascara is dit, ik hoor er veel gezeur over maar ik ben er super blij mee. Het geeft mijn wimpers volume en houd ze mooi uit elkaar. Helaas is hij wat aan de prijzige kant, maar ik hebt er zeker voor over!

Dit zijn mijn favorites! Bij deze tag ik iedereen die dit heeft gelezen, succes en ik ben benieuwd naar jullie favorites! 


Geen opmerkingen: