Pagina's

donderdag 27 maart 2014

L'oréal Paris Miss Manga

Een tijdje geleden kocht ik de miss manga mascara van l'oréal omdat ik hier erg veel over hoorde. Positieve, maar ook negatieve reacties. Ik was dus behoorlijk nieuwsgierig en heb deze mascara meegenomen, gelukkig was er 1+1 gratis bij de l'oréal en heb ik ook nog een foundation mee genomen (waar ik later nog een review over schrijf). Anders vond ik de mascara wat aan de dure kant om uit te proberen. Maar ik heb hem getest voor jullie en vandaag deel ik mijn resultaten. Lezen jullie mee?


Het uiterlijk

Super! Harstikke chique en het valt goed op, ook staat de kleur er duidelijk op vermeld en weet je precies met wat voor soort mascara je te maken hebt. Een pluspunt voor mij dus! Vooral de roze dop vind ik erg leuk.

Het gebruik

Toen ik de mascara open draaide was ik even heel verbaasd, wat een soepel borsteltje! Het ziet er gek uit maar ik dacht, dit moet vast een goed teken zijn. Normaal gebruik ik liever een borsteltje met harde silloconen haartjes, maar dit was een probeersel. Ook is het erg fijn dat de punt dun is en het uiteinde dik, zodat je precies alle haartjes kunt bewerken. Tot nu toe een hele fijne mascara dus!


De werking

Waaaauw! Hij werkt echt, en dat gezeur over die klontjes bij deze mascara zit er bij mij niet in. Na een paar keer over mijn wimpers heen te zijn gegaan krijgen mijn wimpers volume en staan ze echt mooi in een boogje omhoog. Niet recht naar voren, want dat vind ik echt afschuwelijk lelijk. Perfect voor mij dus! De mascara bewerkt al mijn wimpers even mooi en laat ze niet aan elkaar vast plakken (wat ik dus eerst wel had verwacht). Een super positieve review dus, een echte aanrader!



Kennen jullie de miss manga al? Wat zijn jullie ervaringen? 


Geen opmerkingen: