Pagina's

zondag 30 maart 2014

Etos nagelverzorgingskuur

Gister was ik weer aan het werk, en dan moet je natuurlijk op het einde van de dag wat leuks meenemen. De laatste tijd heb ik erg last van dunne afbrekende nagels, en laat de etos daar nou wondermiddeltjes tegen hebben! Ik kocht de etos nagelolie en de etos extra versterkende naggellak. In beide doosjes zat een kleine verassing, een bijsluiter voor een perfecte nagelkuur. Dus ben ik natuurlijk van plan de rest van de lakjes ook te kopen, voor een complete verzorging. Maar ik begon met deze twee, en vandaag deel ik met jullie het resultaat. Lezen jullie mee?





Als eerste test ik voor jullie de nagelolie, ik kan er natuurlijk nog niet veel over zeggen omdat ik het pas één keer heb gebruikt. Maar na de eerste keer zag ik zeker al wel resultaat. Ik heb het stappenplan in de bijsluiter gevolgd, en het ging prima. Als eerst maakte ik mijn nagels helemaal schoon, daarna weekte ik ze vijf minuten in een bakje met lauw water en een beetje badolie. Daarna maakte ik ze weer schoon en droogde ik ze goed. Toen bracht ik de nagelolie aan op mijn nagels, een handig kwastje maar verder ook niet. Je moet de nagelolie zachtjes inmasseren en even laten intrekken. Daarna weer goed schoon maken en afdrogen. En het resultaat was super zachte en lekker ruikende nagels. Een positief resultaat dus, na één keer al! Het potje ziet er verder behoorlijk basic uit, maar er zit wel lekker veel in (10 ML!)

IMG_9499

Nadat ik de nagelolie had aangebracht en weer schoongemaakt deed ik de nagelverharder op mijn nagels. Ik heb de extra sterk variant gekocht, maar je hebt ook mildere versies. Wat er op het potje stond beviel mij meteen. Precies wat ik nodig had! De meeste nagelverharders die ik heb gebruikt werkten niet super, dus dit was ook weer een probeersel. Ik heb deze vandaag weer opnieuw op gedaan en ik ben er zeer tevreden over. Het geeft een hard laagje op mijn nagels, en als ik deze bij houd wordt het alleen maar beter. Mijn nagels zijn nu al een stuk sterker, en ik hoop dat naar mate ik dit vaker ga doen het nog beter wordt! Maar dit was ook zeker weer een aanrader! Ook dit potje ziet er jammer genoeg wel erg basic uit. 



Deze twee nagellakjes zijn verkrijgbaar bij de Etos voor maar EUR 3,55! 

Hebben jullie deze producten al wel eens gebruikt? Hoe bevielen ze? 




Geen opmerkingen: