Pagina's

woensdag 23 april 2014

Back again!

Jullie hebben het vast wel gemerkt, ik ben er een tijdje tussenuit gegaan. Dit kwam door veel tijd aan school dat ik kwijt was, en in het algemeen had ik gewoon weinig tijd. Maar nu het straks weer vakantie wordt, en het weer lekkerder weer wordt ben ik van plan weer meer te gaan bloggen! Omdat het aantal views en volgers nog niet zo hoog als ik natuurlijk uiteindelijk wil, is het soms ook best moeilijk om door te zetten en bijna iedere dag te bloggen. Daarom ben ik ook echt op zoek naar meer sponsors, en lieve followers! Ook wil ik nieuwe dingen op mijn blog hebben, en niet alleen meer reviews en tags. En ook wil ik de lay out van mijn blog anders! Dus mijn vraag, wat willen jullie nog meer zien? Bijvoorbeeld vloggen? En hebben jullie leuke ideeën voor mijn lay out? Hope to hear it soon! 


Geen opmerkingen: