Pagina's

donderdag 24 april 2014

Review/ Guhl Luchtig en Fris Shampoo

Snel vet en volume-loos haar als je het één dag niet wast, ik denk dat veel meisjes met lang haar daar last van hebben. En ik ben er een van! Als ik mijn haar een dag niet was ziet het er niet uit, aan de bovenkant plat en vettig, en aan de onder kant juist droog en pluizig, verschrikkelijk! Daarom ben ik al een tijdje opzoek naar een goede shampoo tegen vet haar. Nou weet ik dat ik sowieso moet beginnen met niet meer iedere dag mijn haar te wassen, maar ik vind het zo vervelend als mijn haar vet is dat ik daar eigenlijk niet aan kan beginnen. Verdere tips zijn dus ook welkom! ;) Deze shampoo van guhl kwam ik tegen in de Kruidvat en sprak mij direct aan. Ik ben al erg tevreden over Guhl, dus deze moest ik proberen. Lezen jullie mee? 




Eventjes vooraf

Ik heb even rond gezocht op tips voor vettig haar, en toen kwam ik de meest rare tips tegen. Zoals één keer wassen met afwasmiddel en daarna je haar goed verzorgen. Hier ga ik dus echt niet aan beginnen, en daarom ben ik super blij met deze shampoo. Hij is speciaal tegen vet haar en maakt je haar luchtig en fris. Bij mij werkt dit prima, voor eventjes dan. Ik moest alsnog iedere dag mijn haar wassen, maar dat ligt gewoon aan mij zelf ;) 

Het uiterlijk

Het uiterlijk van de Guhl flesjes vind ik altijd erg leuk en aantrekkelijk, eigenlijk zijn ze heel standaard maar daarom juist. Het valt goed op voor wat het is en waar tegen het helpt. Ook staat er duidelijk vermeld op de voorkant waarvoor je het moet gebruiken. 

De werking

De werking is ook prima, van Guhl hoef je maar weinig te gebruiken om goed schuim te krijgen. Dus je doet ook erg lang met een fles shampoo, ze zijn dan wel wat duurder (deze was 5,40) maar je doet er ook extra lang mee. 

Het resultaat

Het resultaat is ook super, zoals ik al zei voor maar één dag, maar mijn haar is wel de hele dag luchtig en ruikt ook super lekker. Ik gebruik geen conditioner, omdat dit mijn haar dus alleen maar vet maakt, maar voor mensen met wat droger haar zou ik dit wel aanraden. 

Binnenkort zal ik eens wat  tips geven voor snel vet haar, na eventjes rond kijken heb ik toch wat handige tips gevonden. In ieder geval raad ik deze lijn van Guhl aan! 

Zijn jullie al bekend met Guhl? 




Geen opmerkingen: