Pagina's

maandag 28 april 2014

Review/ Rimmel London Space Dust Total Eclipse

Eigenlijk kun je wel zeggen dat ik verslaafd ben aan nagellakjes, maar ik heb er laatst helaas een hele hoop weg moeten gooien. Ze waren uitgedroogd, dik en gewoon niet meer fijn om mee te lakken. Tijd voor een verzameling nieuwe dus! Bij de Etos kocht ik voor de helft van de prijs (normaal 6,99, nu 3,49) dit lakje. Hij zag er mooi uit en ik hoopte ook dat hij goed zou dekken, je hebt namelijk vaak met die glitter lakjes dat je alles er door heen zit. Natuurlijk direct getest, en ik kan nu al zeggen dat ik tevreden ben over het resultaat! Lezen jullie mee?




Het uiterlijk

Een super mooi potje, met sierlijke letters en je kunt duidelijk zien wat voor lakje het is. Ook vind ik de soort ronde vorm van het dopje ook erg leuk. Trekt aan dus! Helaas is hij normaal wat aan de prijzige kant, en dan kies ik zelf liever voor een Essie lakje (3 euro duurder, maar deze lakjes zijn voor mij echt heilig). Het is dat hij nu voor de helft was, anders had ik hem denk ik niet mee genomen. 

De werking

Hij lakt erg fijn, niet een te groot en breed kwastje, maar een precies goed formaat. Je komt overal goed bij en je hoeft maar één laagje te gebruiken.  

Het resultaat

Wauw wat een mooi lakje! Hij is ook nog matte als hij opdroogt, en dat vind ik nog het mooiste! Wel voelt het erg raar en ruw, maar dat maakt verder niet erg uit. Hij blijft lang zitten, ik heb hem wel 3 dagen zonder topcoat kunnen dragen. Wel heb ik er altijd een base coat onder, maar omdat dit lakje matte was wilde ik hem niet laten glimmen met een topcoat. Als je er wel een topcoat over doet blijft hij waarschijnlijk dus nog langer zitten. Wel is dit lakje door de glitters erg vervelend om er af te halen met nagellakremover, hier ben je wel een tijd je mee bezig. Maar dit mag de pret niet bederven, want het is een super kleurtje en ik ben er erg blij mee! 

Wat vinden jullie van de Rimmel space dust? 



Geen opmerkingen: