Pagina's

zaterdag 13 september 2014

Lasting Finish Soft Colour Mono Blush

Laatst kocht ik een nieuwe blush, en omdat Rimmel in de actie was bij de Etos (50% Korting), dacht ik: laat ik deze ook maar eens uitproberen. Ik hou niet van een over dreven blush, een hele roze of een hele donkere. Ik vind dat een blush natuurlijk moet blijven, en daarom koos ik voor de kleur coral. De blush was nu nog EUR 3,99. En ik test hem voor jullie! Lezen jullie mee? 





Als eerst het uiterlijk, eigenlijk een heel gewoon doosje met in het groot het Rimmel logo voorop. Wel handig dat het kwastje er bij in zit en ook in het doosje past, zo hoef je nooit een apart kwastje mee te nemen. 

Toen ik hem voor het eerst gebruikte kwam ik eigenlijk al vrij snel op één klein nadeel, omdat de blush niet helemaal over het doosje verdeeld zit komen al gauw de randen en de rest van het doosje onder de poeder te zitten. Op zich niet zo'n heel groot probleem, behalve als je alles een beetje netjes wil houden. 


Maar het is een super blush! Allereerst omdat hij heel fijn op het kwastje komt, niet te veel en niet te weinig. Ook bij het aanbrengen gaat alles heel makkelijk, je kan het makkelijk verdelen en de poeder blijft dus niet op één plek hangen. De kleur is heel mooi natuurlijk, als je een normale hoeveelheid aanbrengt. De poeder blijft ook lang zitten, niet een hele dag maar zeker wel een aantal uur. 


Deze blush is dus zeker een aanrader! Je hebt ze ook in meerdere kleuren: Tuscany, Pink Rose en Guinine Plum. Hij is normaal EUR 7,99 en is verkrijgbaar bij verschillende drogisten. 


Geen opmerkingen: