Pagina's

woensdag 10 september 2014

Catrice BB-Cream

Laatst heb ik een BB-cream van Rimmel met jullie gedeeld, en toen ik daar echt blij mee was heb ik er maar nog eentje gehaald om eens te testen. Deze keer is de BB-Cream van Catrice. Ik heb nog niet veel van Catrice, maar ik weet dat hun powder ook geweldig is dus dan zal dit ook wel zeker de moeite waard zijn om te proberen! En dat was het ook, lezen jullie mee? 





Als eerst de buitenkant, het lijkt een beetje een kleine flacon maar het valt wel mee want je hebt er heel erg weinig van nodig. Voor de rest is het gewoon een chique flacon, niks mis mee. 

De suspensie is redelijk dik, maar dat is dus juist wel fijn aangezien je er niet veel van nodig hebt. Ook de opening waar uit de cream komt is heel klein en dun, zodat je ook niet te veel op je handen krijgt, niet meer dan nodig is. Ook een super pluspunt dus! 

Maar nu het belangrijkste natuurlijk, de werking. De kleur is super, past precies bij mijn huid. Er zit een roze-tint in, dus als dit niet bij je past zou ik voor de cream van Rimmel gaan. De cream is in heel licht en heel donker verkrijgbaar, genoeg keuze dus.Ik heb de 020. 


De dekking is super en zeker voor een BB-Cream! Normaal blijf je toch nog redelijk veel oneffenheden zien, omdat een BB-Cream vaak wat dunner is dan een foundation (want hij is gemixd met dagcrème). Dus, als je last hebt van oneffenheden is dit zeker een goede BB-Cream! 



Als afsluiter natuurlijk de prijs, deze BB-Cream is EUR 5,99. En zeker de prijs waard! 

Kenden jullie deze BB-Cream al? En welke BB-Creams gebruiken jullie? 


Geen opmerkingen: