Pagina's

woensdag 10 september 2014

New necklaces, mini in the box!

Eerst dacht ik altijd dat miniinthebox.com alleen maar telefoonaccesoires verkocht. Tot ik verder keek! Ze verkopen namelijk ook super leuke sieraden, horloges, piercings noem maar op! Natuurlijk ben ik snel even rond gaan kijken. Het fijne aan deze site is, dat het goedkoop is en er ook geen verzendkosten bij komen. Daar aan heb ik namelijk echt een hekel, denk je dat het goedkoop is komt er alsnog een paar euro verzendkosten bij. Dat heeft deze site dus niet! Maar goed, ik heb twee leuke kettingen binnen gekregen. Kijken jullie mee? 




Het enige nadeel van miniinthebox is dat het zonder bijbetalen wel rond de 11 werkdagen duurt tot dat het binnen is, maar daar heb ik het voor over! 

Ik ben al een hele tijd op zoek naar een ketting met het zogenaamde 'fatima handje', oftewel de 'hamsa hand'. Niet omdat het er gewoon leuk uit ziet (ja dat ook wel), maar ik vind de betekenis ook erg mooi. Die luid namelijk: Het is een open hand, wat betekent 'vrede'. Ook is het een bescherming en een afwering tegen het 'boze'. Sommigen geloven ook dat wanneer je dit amulet draagt je het geluk in handen hebt. Een mooi gebaar aan een ketting dus! Omdat ik ze eigenlijk in normale winkels niet kon vinden ben ik hier maar rond gaan kijken. Ik vond deze en hij was maar EUR 2,69! 


De tweede ketting die ik bestelde was meer een schattige statement ketting. Een mooi goud kettinkje met een blauw steentje, iets lieflijks wat je eigenlijk bij elke outfit wel kunt dragen. Het is iets kleins, maar je hebt toch wat om je nek hangen wat ik altijd wel leuk vind. Deze kostte maar EUR 1,79! 


Hebben jullie al wel eens iets besteld op miniinthebox? 



1 opmerking:

Anoniem zei

Love love love them! ik vind het echt heel leuk om je blog te lezen! x Carlijn