Pagina's

dinsdag 23 december 2014

Victoria's Secret Body Mist

Ik weet het, al een hele tijd geleden maar ik ga het toch weer oppakken. De afgelopen tijd heb ik een soort kleine verslaving op gebouwd, wat niet eens zo heel gek is want de body mists van Victoria's Secret zijn ook écht geweldig. Omdat ik bij de Etos werk, en ze daar vaak in de actie zijn voor maar 9,-, heb ik er een aantal meegenomen. Negen in totaal, waarvan ik vandaag een kleine review over zal doen. En ik ben nog lang niet klaar met deze body mist aankoopjes, want ik kan er niet genoeg van hebben! Lezen jullie mee? 






1. Pure Seduction 
Eigenlijk begin ik nu met degene die ik het minst lekker vind.. Maar goed. Pure Seduction is een geur van rode pruim en freesia. Het is een ontzettend zoete geur, wat op zich niet verkeerd is. Ik heb hem toch gekocht omdat hij aan het begin dan wel veel te zoet is voor mij, maar als je hem een kwartiertje op hebt dat hele zoete een beetje weg zakt. Dan is het een hele lekkere geur! 

2. Love Spell 
Dit is ook een erg zoete geur, het is een mix van kersenbloesem en perzik. Deze is nog net iets zachter dan de Pure Seduction, waardoor ik gek ben op deze geur. 

3. Forever Pink 
Deze geur is zoet, maar zit al wat meer tegen het frisse aan. Het is een mix van roze tuberoos en peer. De peer maakt het net wat frisser, het geen wat ik lekker vind aan een body mist. Na het douchen bijvoorbeeld, vind ik het heerlijk om wat van die frissere geuren op te spuiten. 

4. Aqua Kiss
Mijn favoriet! Dit is een compleet frisse geur, niks zoets. Heerlijk als je je zelf even op wil frissen tussendoor, een paar spraytjes van deze body mist en je voelt je weer helemaal fris! Het is een mix van door regen gekuste freesia en madeliefjes. 

5. Secret Charm
Deze body mist is een mix van kamperfoelie en jasmijn. Dit is ook een erg frisse geur, maar is wat sterker dan de Aqua Kiss. Het voordeel daarvan is dat hij net iets langer blijft hangen, en dat je er dus langer van kan genieten voordat je hem opnieuw op moet sprayen. 

6. Sheer Love 
Sheer Love is een mix van wit katoen en roze lelie. Dit is de meest zachte geur van de body mists die ik in huis heb. Het is een lieve, zachte geur, die erg handig is als je niet wil dat je je geurtje te veel ruikt. 

7. Strawberries & Champagne 
Strawberries & Champagne is een mix van wilde aardbeien en champagne, een erg sterke geur die opvalt. Het onderscheid tussen fris en zoet is moeilijk te benoemen, het zit er allebei een beetje in. Het is vooral een erg sterke geur, dus niet kiezen als je daar niet van houd! 

8. True Escape 
Een mix van zonne jasmijn en pomelo, een heerlijk frisse maar toch zachte geur. Bescheiden, maar toch erg lekker! 

9. Endless Love 
One of my favs, een super zoete geur maar niet misselijk makend. Hij is écht heerlijk, en als je van zoete geurtjes houd is dit zeker een aanrader. Het is een mix van appelbloesem en ylang ylang. 

Welke gaan jullie uitproberen? En welke is jullie favoriet? 


Geen opmerkingen: