Pagina's

zondag 24 februari 2013

Hot or Not? Smeltende leggings.

Over een legging als broek dragen, zijn de meningen verdeeld. Zoals Blair Waldorf ooit zei "Leggings are not pants!". Zelf zijn we iets minder kritisch op de legging, indien op de juiste manier gecombineerd kunnen we best fan zijn. Maar de leggings die we nu gespot hebben.. Wow "Heftig" is een understatement als het over deze leggings gaat. Zelf vind ik het wel leuk om soms een legging aan te doen, maar niet een échte legging. Wel een wat dikkere als normaal. En natuurlijk daarnaast ook nog gewoon normale broeken dragen. Maar sinds kort heb je ook de smeltende leggings, ik vind ze meer iets voor carnaval. Ik ben heel erg benieuwd naar jouw mening..

 
Ja, zeiden we niet dat het heftig was? Deze huidskleurige leggings hebben alleen aan de bovenkant wat kleur. En wat voor kleur.. Alsof er een verfpot over de bovenkant van de legging is leeg gegooid.
De leggings worden gemaakt door URB-fashion. Dit merk staat ook bekend om de nogal bizarre mannenmode.

Eén ding is heel erg duidelijk, de aandacht heb je met deze leggings wel getrokken. Zou jij ze dragen? Of is dit meer iets voor carnaval, of is het zelfs daar te heftig voor? Ik ben heel erg benieuwd of jouw ogen net zo groot werden als die van mij toen ik de leggings voor het eerst zag..
 


4 opmerkingen:

♥♥Fashion-LadyLovely♥♥ zei

Ow echt verschrikkelijk!!

New blogpost.,.de antwoorden van ask me anything...x

Joyce zei

niet zo mijn ding!

Alexandra | asseenbyalex.com zei

Mijn eerste reactie was: "Ah, gadver!" Haha xD

Leuke blog, ik volg!

Xx Alex

Kelly zei

Omg, ik zou die dingen echt noooooit gaan dragen!
X