Pagina's

zondag 24 februari 2013

Review: Rimmel London's nieuwste nagellakjes

Rimmel London komt met twee nieuwe collecties nagellak: de Cocktail Colour nagellak en de Fire Cracker nagellak. Het zijn vrolijke kleurtjes en doen je meteen denken aan de zomer! De Cocktail nagellak lijkt ideaal voor een party! Zelf vind ik het uiterlijk van de potjes ook erg leuk, ze vallen op, zijn stylish en leuk bedrukt. Het is natuurlijk goed als ze direct opvallen :)!


Nagellak


Dit zijn de kleuren van de Fire Cracker nagellak. De lijn bestaat uit de volgende kleuren: roze, lichtrood, donkergroen, feloranje en geel.
Zelf vind ik de roze het leukst, hij knalt er lekker uit! Roze vind ik sowieso al een hele mooie kleur nagellak, en deze roze is erg diep, wat het allemaal nog net iets mooier maakt.
 
Dit zijn de kleuren van Cocktail Colour Nagellak:
 
Nagellak Rimmel London

 
En weer heb ik bij deze potjes dat ik het uiterlijk heel erg leuk vind, en de kleure vind ik ook super! De glitters maken de glamour look helemaal af, en het is erg geschikt voor een feestje om nog wat meer op te vallen!
 
Nagellak
 
k vind de kleuren erg leuk en je valt er zeker mee op! De nagellak van de lijn Fire Cracker kost € 4,99 en is vanaf maart verkrijgbaar bij de lokale drogisterij. De nagellak van de lijn Cocktail Colour kost € 6,99. Ook deze nagellak is vanaf maart verkrijgbaar bij de lokale drogisterij. Het is natuurlijk iets duurder als bijvoorbeeld het merk essence, maar het is het helemaal waard! Wil je de glamour look? Dan zijn deze nagellakjes echt wat voor jou! Wat vinden jullie?
 
xoxo Maike

2 opmerkingen:

Alexandra | asseenbyalex.com zei

Hele leuke kleurtjes! Heb je ze allemaal gekocht?

Xx Alex

Anoniem zei

hey Maike,

je hebt enkele spellingsfouten die m.i. toch wel storen. kleureN & beter DAN, geen dank xx