Pagina's

maandag 25 februari 2013

HOTLIST: de leukste zonnebrillen

Wat gaan de zonnebrillen trends worden voor aankomend seizoen? Ik kan je in ieder geval laten zien wat de leukste zonnebrillen zijn op dit moment.

HOTLIST zonnebrillen
 


Hoe opvallender hoe beter. De zonnebrillen moeten letterlijk eye-catchers zijn. Shapes en vormen zijn belangrijk en ook zijn de modellen nog steeds groot. Rond, vierkant of met glitters en spiegelglazen. Het kan allemaal.
Bekijk de leukste hieronder!

Aviator sunglasses With Blue Revo Lens bij Asoscom
Aviator sunglasses With Blue Revo Lens bij Asos.com
Oversized Square Sunglasses With Metal Detail bij asoscom
Oversized Square Sunglasses With Metal Detail bij asos.com

Ray Ban Aviator 58 Large Sunglasses bij MyTheresacom
Ray Ban Aviator 58 Large Sunglasses bij MyTheresa.com
 
xoxo Maike

6 opmerkingen:

LaraLaurentia zei

Ik wil altijd nog een keer een echte Ray Ban kopen. Welk montuur weet ik nog niet maar die aviator blijft mooi.

Vivienne zei

Wat een leuke brillen, ik kan niet wachten tot het weer tijd is om ze te dragen!

Roos zei

Ik ben echt dol op zonnebrillen! Ik wil heel graag een ray ban maar die zijn iets te duur...

Malou zei

Ze zijn leuk!

Rowan - Rebels maar Romantisch zei

Gaaf! Ik heb zo'n zin in zon & zonnebrillen. :) Liefs

Susan zei

Eén goede Ray Ban is een must-have. Kan niet wachten op het mooie weer...