Pagina's

maandag 25 februari 2013

STUDDED SHORTS !

Wie wil ze nou niet? Die leuke denim broekjes voor in de zomer, met gerafelde onderkant en super gave studs er op! Ik wil ze in ieder geval deze zomer snel in mijn kast hebben hangen. Want je ziet er dan niet alleen super rocky uit, maar ook super stylish! Dus ben jij een echte rock chick? Dan heb ik hier onder speciaal voor jou een aantal leuke shorts neer gezet.

 
 
Ik ben heeeelemaal weg van de studded shorts! Ik vind ze echt zo stoer, en ze zijn ook nog is super sexy. Deze shorts moet ieder meisje sowieso één van hebben voor in haar zomerklerenkast! Ze zijn geweldig. Hieronder de shorts die ik het leukste vond..
 
 
Door deze witte onderkant maak je deze short nog net iets origineler, in combinatie met de gouden studs vind ik hem helemaal super!
 
 
Deze is helaas niet met studs, maar ik vond het printje zo leuk dat ik hem er toch even bij wilde zetten! Wat vinden jullie?
 
 
Deze ombre studded shorts vind ik helemaal geweldig, door de ombre maak je de short super vrolijk en helemaal compleet voor de zomer!
 
En wat vinden jullie dan van deze? Deze is iets meer naar de basic kant toe, maar door de studs wordt het allemaal net even afgemaakt.
 
Dit vond ik toch een van de leukste van allemaal, het printje was al super, maar dan die studs op de zijkant! Ik vind het jammer dat je zulke sexy shorts niet snel kan vinden in een normale winkel..
 
 
En dan nog als laatste deze gave shorts, de lichte kleur laat je glanzende huid mooi uitkomen in de zomer, en door de studs ben je helemaal in stijl!
 
Welke vinden jullie het leukste? En welke zouden jullie absoluut niet kopen?
 
xoxo Maike


4 opmerkingen:

Alexandra | asseenbyalex.com zei

Er zitten echt leuke bij!

Xx Alex

L'observant zei

Ik hou echt van studded shorts! <3

Anoniem zei

Supeeer! Krijg nu echt zin in de zomer. Zitten echt geweldige tussen!

Lois Lorinde zei

Ik ga ook maar snel eens aan de slag met mijn oude shorts. Super leuk!