Pagina's

maandag 4 maart 2013

PERSONAL/ Favorites of February!

Ennnn het is alweer een paar dagen maart. Wat gaat het snel! Deze maand is wat minder als andere maanden, want deze week wordt het tentamenweek voor mij, en dat betekent LEREN LEREN LEREN! Maar gelukkig staat er 15 maart weer een feestje gepland. Maar nu eerst over februari.. My favorites! Lezen jullie mee?


 
 
 
 
 

MY FAVORITES!
 
Ten eerste natuurlijk mijn one week holiday. Al heb ik niet veel gedaan, ik had toch lekker een weekje voorjaarsvakantie! Lekker met vriendin afgesproken, en vooral geblogt en bijna de hele dag in mijn bed gelegen! Maar ook ben ik veel naar mijn paardje geweest, Rockster.
 
 
 
 
Dan mijn beauty fave, mijn mascara! Ik ben er helemaal weg van, en ik kan echt niet meer zonder. Niet alleen omdat hij zo fijn is, maar ook omdat hij super goedkoop is! Het is de I love Extreme van Essence mascara. You should try it!
 
 
 
En dan natuurlijk mijn favorite food! En dat is.... tumtums! Sinds ik in februari een zak tumtums kreeg van mijn oma, ben ik er helemaal weg van! Het enige nadeel is dat je ze blijft eten.. maar voor mij bijna niet meer te missen tijdens tv kijken/leren/chillen! En ze zien er zo leuk uit :)
 
 
En dan mijn favourite NEW IN FASHION!
Een NEW IN fashion thing waar ik heeeelemaal weg van ben zijn mijn nieuwe schoenen die ik heb gekocht in februari, nike air force mid 1 women. Zelf ben ik niet helemaal weg van nike airs, maar deze vind ik echt super en het voelt echt alsof je op lucht loopt! Ik heb ze van de foot locker in Zwolle, en daar waren ze voor kindermaten (tot en met 39) 75,-!
 
 
 
My favorite drink in February.. Deze maand was het toch echt wel Fernandes! En dan de groene natuurlijk, de rest van de smaken vind ik wat minder. Natuurlijk dronk ik dit echt niet elke dag, want het is ongelooflijk zoet! Maar dat mag wel een paar keer natuurlijk :D. You should try it.
 
 
 
 
En dan nog mijn nieuwe spijkerjasje, ook in februari gekocht, en dus zeker ook een van mijn faves van februari! Ik heb hem gekocht bij de H&M en hij was 35,95! Ik draag hem vaak, omdat hij simpelweg gewoon bijna bij alles past! Behalve op een spijkerbroek dat vind ik echt niet mooi ;)!
 
 
 
What do you think?
 
xoxo Maike

1 opmerking:

Eline zei

Leuke blog heb je! Ik volg je terug! Ik vind die schoenen echt super, ben wel niet zo'n grote fan van Nike Air's, maar ze zien er echt mooi uit! Bedankt voor het volgen van myn blog!
Liefs Eline xx