Pagina's

maandag 4 maart 2013

POLYVORE: Self made outfit!

Ik ben weer eens op polyvore geweest, en heb een leuke outfit samen gesteld. Ik ben helemaal weg van die site! Zelf vind ik de wat wijdere shirts met teksten er op helemaal super, en de broeken met gaten vind ik ook heel trendy! Deze keer heb ik een wat meer stoerdere outfit uitgekozen, en wat meer basic. Maar dat kan soms super fashionable zijn! Het thema van mijn outfit is dit keer WE ARE YOUNG! Wat vinden jullie?






                                                      


Hieronder staat mijn samengestelde outfit van polyvore. De broek vind ik helemaal super, door de gaten maakt het de broek echt stoer! Het shirt maakt de broek nog wat opvallender, doordat die wat meer basic is. Maar de tekst erop geeft weer goed het thema van de outfit weer! We are young.. De schoenen vind ik ook super tof. Het is een beetje een rocky outfit, en het leren bandje versterkt dat. Het tasje er bij maakt het helemaal af! Vind jij dit ook leuk om te doen? Ga dan naar www.polyvore.com!


                                                                        


                                                          What do you think?

                         xoxo Maike

Geen opmerkingen: