Pagina's

zondag 3 maart 2013

It is SHOPPING TIME!

Altijd tijd om te shoppen toch! Dat dacht ik vandaag dus ook, meestal als ik online shop doe ik dat bij hm.com! Ik ben weg van de divided afdeling daar, maar ik shop ook graag bij only! Natuurlijk ben ik ook weg van SuperTrash. Vandaag zal ik even laten zien wat voor setje ik bij elkaar heb geshopt, niet gekocht jammer genoeg. Need money! Kijken jullie mee?

 

 
Op de H&M site ben ik er achter gekomen dat ze nu ook een soort 'online paskamer' hebben, super handig natuurlijk! Hier heb ik ook goed gebruik van gemaakt ;). Ik ga jullie 2 outfits laten zien, wat ik super leuk vond!
 
1. De outfit komt dus helemaal weg bij H&M. De broek heb ik zelf ook, en ik ben er helemaal weg van! Zelf combineer ik de print broek ook met net zulke blousjes als op de foto, maar ik kon in de winkel deze blouse jammer genoeg niet vinden. De schoenen zijn sleehakken met een rits aan de zijkant, en zoals je aan de voor kant kunt zijn hebben ze ook plateau. Ik ben gek op hakken! Zelf  vind ik het erg leuk om print broeken te combineren met blousjes en dat doe ik dan ook vaak.
 
Blouse: H&M, 14,95.
Broek: H&M, 19,95.
Schoenen: H&M, 39,95.
 
What do you think of outfit number one?
 
 
2. Deze outfit is iets stoerder. Ik heb het jasje ook, en die past echt overal bij! Zelf vind ik het alleen neit zo mooi als mensen een spijkerjasje op een spijkerbroek gaan doen, dus dat raad ik af! Door de zwarte broek valt de boven kant erg mooi op, en de laarsjes maken het stoere net even helemaal af. Ook ben ik gek op de blouse, maar die was er niet meer in mijn maat.. Je zou het blousje ook mooi in je broek kunnen dragen zodat hij een beetje een plooi krijgt aan de onderkant. Stop hem dan niet helemaal strak in je broek, want als je hem dan een tijdje aan doet vallen er rare flappen uit. En het staat een stuk nonchalanter als je hem een beetje laat overlappen!
Blouse: H&M, 14,95.
Broek: H&M, 19,95.
Schoenen: H&M, 39,95.
 
What do you think?
 
xoxo Maike
 
 


3 opmerkingen:

Lies zei

Hele leuke outfits heb je samengesteld! Vooral de 2e vind ik erg leuk.

Rowan - Rebels maar Romantisch zei

Mooie outfits verzameld. Jammer he geen geld hebben.. Ik herken het helemaal! Liefs

Alexandra | asseenbyalex.com zei

Leuke outfits!

Ik wil ook meer geld, haha!

Xx Alex